- Lucy -
„Chcem ťa, Oli." Trochu sa odtiahne a prekvapene sa na mňa pozrie. Je zmetení rovnako ako ja ale teraz mu verím, teraz to viem, že práve sním to chcem zažiť.
„Myslíš to vážne?" stále sa na mňa prekvapene pozerá a ja len nemo prikývnem. Nemôžem nič povedať nahlas lebo si to možno ešte rozmyslím. Nechcem rozmýšľať nad tým, že robím najväčšiu chybu v živote, ktorú možno budem ešte veľmi ľutovať ale teraz to tak cítim, teraz ho chcem. Viem, že ho v podstate nepoznám ale je mi to jedno. Ten pocit prišiel náhle a nechám sa ním viesť.
„Veríš mi?" skúmavo si prezerá moju tvár a ja zas len prikývnem.
„Nie, chcem to počuť s tvojich pier!" Rozkáže mi a ja sa zhlboka nadýchnem.
„Verím ti." Odvetím omámene.
„Pevne sa ma chyť." Povie a ja poslúchnem natlačím sa k jeho hrudníku. Zavriem oči a cítim ako sa jeho svaly napli. Síce to nevidím ale viem, že sa plnou rýchlosťou rútime k zemi ale naozaj mu verím. Viem, že to ustojí a nič sa nám nestane. Keď uvoľní svaly, tak sa od neho odtiahnem a pozriem sa do jeho očí, v ktorých vidím len bezpečie a dôveru. Nadvihne ma a postaví ma na zem.
Nežne ma pohladí po tvári a ja som plná očakávaní, neviem čo príde a ani neviem aké to vlastne bude ale chcem ho. Chcem ho mať celého len pre seba a viem, že on to má rovnako. Uvedomujem si, že predo mnou bola iná a choval sa k nej podľa všetkého úplne rovnako ako teraz ku mne ale teraz som tu ja. Mne opätuje bozky a mňa sa dotýka, tak akoby som bola tá jediná.
Chytí ma za zátylok, trochu ma nakloní a začne ma bozkávať, jeho bozky sú také nežné. Pritlačím sa k nemu bližšie a ruky si zamotám do jeho vlasov. Jeho ruky začnú blúdiť po mojom chrbte až k ramenám, kde ho zastavia tenké ramienka na mojich šatách. Nežne ma odsunie a zadíva sa do mojich očí. Slová sú nám zbytočné, pretože obaja vieme, čo bude nasledovať. Uprene mi hladí do očí a čaká na môj súhlas aby mi mohol vyzliecť tie šaty.
Prikývnem a on zvesí obe ramienka a moje biele šaty spadnú na zem ako opona po predstavení, vtedy sa moje srdce rozbúcha. Pozerám sa mu priamo do očí a snažím sa zabudnúť na fakt, že sa práve pozerá na moje nahé telo. Chytí ma za ramená a pritiahne ma k sebe a začne ma bozkávať ale tento krát nie nežne ale dravo. Vo svojich rukách zovriem jeho tričko. On trochu odstúpi a dovolí mi ho vyzliecť, som trochu nemotorná ale pomôže mi. Ja sa dotknem jeho vyšportovaných ramien a pomaly prechádzam po jeho tele, skúmam všetko čo mi je také neznáme, dostanem sa až k jeho rifliam a nevinne sa neho pozriem.
Chcem mu ich rozopnúť ale on ma zastaví. Chytí ma za pás a pritlačí sa ku mne viac. Pevne zovrie môj zadok a trochu ma nadvihne. Beriem to ako signál, že mám vyskočiť a omotať si nohy okolo jeho pásu. Vyšvihnem sa a on ma pevne drží vo vzduchu. Jeho a moje bozky sú stále viac a viac náruživejšie. Potom sa skloní a položí ma na zem. Ja sa zhlboka nadýchnem. Pozrie sa na mňa a viem čo vidí v mojich nevinných očiach. Strach. Postaví sa, nechá ma ležať na zemi a ja sa pozerám ako si sťahuje rifle spolu s bolerkami. Naprázdno prehltnem, keď ho vidím, na jeho tvári sa vytvorí hrdý úsmev, a potom sa ku mne nahne.
„Už si to niekedy robila?" zaseknem sa. Ostanem po jeho slovách ako obarená. Nemôžem mu povedať, že som nikdy predtým nestála pred žiadnym mužom nahá, že som nikdy nejakého muža nevidela nahého. Nemôžem sa priznať, je to ponižujúce aspoň teda pre mňa.
„Nemusíš to tajiť, ja to aj tak zistím." Povie po chvíle keď moje mlčanie trvá už pridlho.
„Nikdy som to nerobila." Poviem napokon vystrašeným hlasom, on sa usmeje a snaží sa ma upokojiť vášnivým bozkom. Nechám sa unášať a snažiť sa zabudnúť na strach, ktorý teraz v sebe mám. Rukami začne blúdiť po mojom tele trochu sa odtiahne a prechádza po mojich prsiach. To ma upokojí, je to také príjemné, šibalky sa usmeje. Ja svoj pohľad nemôžem odtrhnúť od jeho tetovania na hrudi. Sú to dve divadelné masky. Jeho koža pod čiernym tetovaním sa akoby leskne. Začne ma bozkávať na krku a ja neudržím malý ston a on mi zašepká do ucha.
YOU ARE READING
Láska pod šapitó
RomanceIch najväčší nepriateľ je čas, ktorého majú naozaj málo. Lucy čelí životnej dileme či veriť chalanovi z cirkusu, ktorý ma okolo seba viac tajomstiev ako si dokáže predstaviť alebo veriť svojím kamarátom, ktorí pri nej stoja od malička? Oliver sa m...