41. Kapitola

19 4 0
                                    

- Lucy -

Všetko sa vrátilo do normálu, dokonca mám pocit, že posledné týždne ani nestali. Sedím v klube, Soft Vanilla sa pripravujú na vystúpenie, na stole máme všetci drinky, všetky sú s alkoholom okrem toho môjho, som oblečená tak ako vždy na koncerte, koženka, čierne tričko s názvom kapely, čierne šortky a čierne converse. Len dve veci sú inak a to, že Emma sedí na druhej strane stola a nie pri mne. Od toho incidentu s mojimi rodičmi sme spolu neprehovorili. No a Tom, sa teraz snaží nahradiť ju a Olivera, posledné dni sme spolu stále. Je to síce pekné a vážim si to ale ja už nie som tá Lucy čo som bola a neviem či tento normál je niečo pre mňa, či ma toto všetko robí šťastnou ale aj tak som rada, že ho mám. Zasnene sa na Toma pozriem a on si práve rozopne koženku, pod ktorou samozrejme nemá tričko a všetky baby začnú pišťať a ja samozrejme tiež aj keď len zo srandy. Postaví sa pri mikrofón a prejde rukou po strunách gitary, ktorá  vidá ten známy zvuk.

„Takže, dnes začneme s coverom." Povie Tom a pozrie sa na mňa a ja sa usmejem.

„Pretože, život je niekedy veľmi ťažký a veľakrát nás okolnosti zmenia ale musíme to brať tak, že náš život je zároveň naša party." Keď to povie mrkne na mňa a začne hrať na gitare prvé tóny pesničky Party in the USA od Miley Cyrus.

„To je pre teba, Lucy." Povie a začne spievať. Hrajú to o dosť rockovejšie ako je pôvodná verzia ale páči sa mi to. Viem, prečo to Tom spravil, chcel mi zdvihnúť náladu a včera som povedala, že staré pesničky od Miley mi vždy spravia vždy deň krajší.

Predtým ako začne refrém naznačí mi aby som išla za ním na javisko. Moje staré ja by určite nešlo ale teraz som bez váhania vyštartovala. Dário mi podá mikrofón a refrém začnem spievať spolu s nimi. S Tom si to naozaj užívame, vôbec mi nevadí, že sa na nás pozerá celý klub, ktorý je úplne narvaný. Ja a Tom sme dokonale zladený, síce neviem spievať ale do tej rockovej verzie sa ten môj blachot celkom hodí. Keď skončí refrém zostanem stále na javisku ale nechám spievať len Toma. Oči mi padnú na Emmu, ktorá ma prekrížene ruky na hrudi a závistlivo na nás pozerá ale nenechám sa ňou rozhodiť. Táto pesnička mi naozaj spravila náladu. Keď skončí zadýchaná ale s úsmevom si sadnem znova na svoje miesto.

„Inak dnes je posledné prestavenie v cirkuse." Povie Mich. No ja by som ho najradšej zabila, viem, že je jediný čo o ničom nevie, bol na dovolenke s rodičmi, takže udalosti posledných týždňov mu úplne ušli ale aj tak to bola sprostá poznámka. Musel si všimnúť, že medzi nami to skončilo.

„Konečne." Namyslene povie Emma a pozrie sa na mňa. Ja si odpijem s mojita a robím sa, že sa ma to vôbec nedotklo.

„Lucy, toto tvoje spievanie by sa tomu tvojmu cirkusantovi určite páčilo." Mám Mitcha rada ale niekedy by si mohol dávať pozor na to, čo hovorí.

„Možno." Odvrknem.

„Mich, túto tému si nemal otvárať." Povie Emma a znechutene sa na mňa pozrie.

„Prečo? Veď spolu chodia. Čudujem sa, že je tu, že nešla na to predstavenie." On je naozaj taký blbec alebo sa len robí? Pregúľam očami.

„Idem na záchod." Poviem trochu drzo a odídem od stola. Keď otvorím dvere na toaletách začne sa mi všetko vracať, náš prvý rozhovor sa odohral práve tu a mne s toho puká srdce.

„Luc?" osloví ma neisto Emma.

„Čo chceš?" som dosť drzá, nemám záujem sa s ňou rozprávať.

„Prepáč." Povie ponížene a to ma trochu šokuje. Emma sa nikdy len tak neospravedlňuje.

„Teraz čo ti mám prepáčiť? Že si hrozná kamoška, čo všetko súkromné vykecá mojim rodičom alebo to, že kuješ nejaké zákerné plány s druhým kamošom?" Narážam na tie správy, ktoré si písali s Tomom. Napriek tomu, že s Tomom trávim veľa času stále som neprišla na to o čo im išlo.

Láska pod šapitóWhere stories live. Discover now