Lefagyva meredtem a képernyőre. Az agyam ezerféle rémképet vetített le elém, de egyik sem tűnt túl valószínűnek. Egy dolgot viszont tudtam: a csaj Maddox exe, akit elmondása szerint szeretett, és kizárólag azért szakítottak, mert a lány elköltözött.
Annyira belemerültem a tátott szájjal való bambulásba, hogy észre sem vettem, amikor Maddox mellém feküdt. Mindössze arra eszméltem, hogy egy kéz átkarolja a derekam, és egy lágy csók landol az arcomon.
– Baj van? – söpörte odébb az előreeső nedves tincseim. A telefon kihullott az ujjaim közül, és elhúzódtam tőle. Az ágy túlvégébe másztam, és onnan meredtem rá meglehetősen bánatosan.
– A barátnőd – hangsúlyoztam ki ugyanúgy, ahogy ő is minden alkalommal tette – keresett.
– Mi van? – emelte meg a mobilt, majd felvonta a szemöldökét. Csodálkozva pislogott egy darabig, majd felsóhajtott. – Csak nem kedvet kaptál turkálni a telefonomban?
– Talán – rántottam vállat. – Azt hittem, nincs is nálad.
– Nem kérdezted konkrétan van-e nálam. Egyébként nem is volt a Grand Canyonnál, ha arra utalsz. Ez is a kocsiban volt ¬– rázta meg a levegőben, majd egy másodpercre az égnek emelte a tekintetét. – Na, jó, mesélj, mit kombináltál össze?
– Semmit – motyogtam a takarót fixírozva. – Csak nézelődtem, és megjött Scarly üzenete. – Túl messzire mentem ezzel a becézgetéssel, de olyan féltékenység lett úrrá rajtam, hogy azt hittem, inkább elbújok az ágy alá, hogy ne kelljen végighallgatnia a kitörő hisztim. Ugyanis a határán voltam, és erőszakosan igyekeztem visszafogni magam, ahogy azt megígértem neki korábban.
– Minden alkalommal ír, amikor hazalátogat – huppant le mellém, és egyszerűen átkarolta a vállam. Az orrom alá dugta a telefont, és elkezdte felfelé görgetni a korábbi beszélgetésüket, ami szemmel láthatóan abból állt, hogy a csajszi levelekkel bombázta őt, de ő nem méltatta válaszra.
– Miért nem írtál neki vissza egyszer sem? – fordítottam felé a fejem.
– Nem akarom hamis álmokba ringatni – dobta le a készüléket. – Annak ott köztünk két éve vége lett. Én továbbléptem, ő viszont... nem.
– Egyébként ő tudta, hogy félszerzet vagy?
– Ves, tisztában vagy vele, mit jelent ez a szó? – kuncogott fel.
– Igen, azok a nagy lábakon élő, picike emberek a Gyűrűk urából – mosolyogtam rá. – Nem hasonlítasz rájuk, de attól még vicces így hívni téged.
– Hobbitok – segített ki. – Egyébként eleinte nem, aztán véletlenül megmutattam neki a látomásom. Úgyhogy igen, tudja.
– Miért csak így tudod megmutatni? – kérdeztem, mire vett egy nagy levegőt.
– Bővül a lista – motyogta.
– Mert? – A hangom megemelkedett, amikor kezdett körvonalazódni, mi a szitu.
– Nem csak így tudom – ismerte el –, bőven elég, ha megfogod a kezem.
– Ez most komoly? – Pontosan úgy vizslattam őt, mint aki menten megcsapkodja. – Akkor miért?
– Mert önző módon magamnak akarlak – közölte egyszerűen, mintha csak a hétvégi ebédet vitatnánk meg. – Mert meg akartalak csókolni. Vágytam rá, hogy megtegyem, ezért... megtettem.
– De hisz' mindössze kétszer láttál előtte – hüledeztem megállíthatatlanul. Elképesztő ez a csávó! Állandóan csak letaglóz a sok random megnyilvánulásával, amivel nem igazán tudok mit kezdeni, hiszen számomra leginkább hihetetlen.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Blind and Frozen I-III. Befejezett
Fantasia𝓥𝓮𝓼𝓹𝓮𝓻𝓪 𝓓𝓪𝓵𝓽𝓸𝓷 semmivel sincs megelégedve. A testét szereti bébibálnákéhoz hasonlítani, a lelkét egy sötét veremhez. Törzsgyökeres introvertáltként nem akar ő mást, csak elbújni egy kihaltabb sarokban. Ez egész jól is megy, amíg egy nap...