Capitolul XV - Mi-e frica...

8.6K 344 15
                                    

"It's always been about me myself and

II thought relationships were nothing but a waste of time

I never wanted to be anybody's other half

I was happy saying that our love wouldn't last

That was the only way I knew till I met you

You make me wanna say

I do, I do, I do,Yeah, I do, I do, I do,

Cause every time before it's been like

Maybe yes and maybe no

I could live without it,

I could let it go

Ooh, what did I get myself into

You make me wanna say

I do, I do, I do, I do, I do, I do"

Colbie Caillat - I Do

Nikolay povesteste:

Imi mijesc ochii inspre ea scapand mai apoi furculita din mana. Se tranteste apoi pe scaun, si oftand isi sprijina capul intre palme. Privirea mi se muta pe ingerasul blond, aceasta statea in fund pe covorul din living urmarid desenele animate impreuna cu Max. Atentia imi este distrasa de catre Sheila, care injura de zori.

-Inceteaza, replic printre dinti si aceasta tresare amutind brusc. La dracu'! replic pentru mine, vazand ca am reusit sa o sperii chiar si dupa doi ani.

-A-Ar fi m-mai bine daca a-m pleca, replica balbaindu-se. Zilya, vino la mami. Plecam, striga ridicandu-se de pe scaun.

-Unde crezi ca te duci? o intreb prinzand-o de mana.

-Acasa, rosteste incet.

-Tu nu pleci nicaieri pana nu-mi explici situatia asta, ai auzit? rostesc strangandu-mi mana peste a ei.

-Bravo Nikolay, fa ce stii tu cel mai bine, si anume tipa la mine, rosteste dezamagita si-i dau drumul la mana brusc. Am venit aici sa-ti spun ca ai o fiica si ca are nevoie de tine, crezand ca te-ai maturizat fata de anii trecuti. Dar m-am inselat. La dracu', nu trebuia sa ma intorc niciodata in locul asta blestemat. Niciodata, fiindca aici mi-am pierdut fericirea, totul. Si numai din vina ta. Blestem clipa in care m-am indragostit de tine, ai auzit? termina lasandu-si mainile sa cada de-a lungul trupului si eu clipesc des asigurandu-ma ca nu visez.

-Zilya, ingeras, haide cu tati, strig inspre fetita si aceasta ma priveste lung cu ochii sclipindu-i de fericire.

-Esti tati meu? intreaba brusc si isi duce privirea catre mama sa.

-Da scumpo, acum ai un tata, rostesc luand-o in brate.

-Mami nu vine? intreaba ducandu-si mainile spre fata mea.

-Nu, da uite cum facem... Mami e obosita si tu ar trebui sa dormi singura de acum fiindca esti fetita mare. Si maine iti cumpar inghetata, ce spui? rostesc in timp ce o asezam pe pat.

-Da, da, da sunt fetita male acum, rosteste batand din palme. Dal tati, mami zice ca nu e bine sa pap inghetata , ca lacesc.

-De mami ma ocup eu, bine? spun si aceasta aproba din cap. Acum fa nani.

-Tati te iubesc, spune adormind apoi brusc; o sarut pe frunte cateva secunde bune, gandindu-ma ca am pierdut doi anisori din viata ei.

Cobor scarile observand-o pe Sheila pe canapea avadu-si capul sprijinit intre palme. Ii i-au palmele intre ale mele sarutandu-le usor, ridicand-o apoi in brate.

Căsătorie din prima (Volumul I) ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum