Evett işte yeni bölümümüz canlar...
☺️☺️
Bizim Selahattin kızla neler yaşayacak ? Başlarına daha ne olaylar gelecek hep beraber göreceğiz 💃
İyi okumalar hepinize . 💙 Her zaman ki gibi aşağıya sosyal medya hesabımı koymadan geçmiyor .🤗🤗 Kitapla ilgili alıntıları ve paylaşımları beni sosyal medyadan takip ederek erişebilirsiniz ...♾️
Instagram: merveinc_official
~Siz daha önce hiç ilk kez gördüğünüz bir insanı sanki ilk defa değil, daha önce de zaten tanıyormuş gibi hissettiniz mi ?
Ben hissettim .
O an gözlerine ilk baktığında içimde mutluluktan ziyade büyük bir korku yayılmıştı.
Bulmuştum onu . Neden sevinmiyordum ki ?
Hep öyle olurdu zaten ...Çocukluğumdan beri ne zaman bir şeyi çok sevsem hep ellerimden kayıp gitmişti .
Şimdi aynı korku bu kadını , tekrar gördüğümde yine sarmıştı tüm benliğimi .
Bu kısacık zaman diliminde kafamda bin bir düşünce firar ederken o ise sadece bana bakıyordu, sadece gözlerime...Ve hayatım boyunca unutamadığım o cümleleri sarf ediyordu;
"Mavi gözlerinin okyanusunda boğuluyorum..."
•••
Koşarak gitmişti ... Sanki ellerimden uçan beyaz bir güvercindi . Ben şaşkınlıktan onu durdurmaya bile kalkışmamıştım. Neden , iyi ama neden bu kadar şaşırdım?
Zaten onu burada , bu trende görerek yeterince tesadüf olduğuna inanmamıştım . Ama bu kadarı farklıydı .
Ne demek istiyordu ? "Mavi gözlerinin okyanusunda boğuluyorum ."
Bu cümleyi belki de defalarca geçirdim kafamdan ...O da beni seviyordu ! Belki Aman Yarabbi ...
Bu kadarı da tesadüf olmaz İtalya 'da onu gördükten hemen sonra aynı trende olmamız . Hem ne işi vardı ki bu kızın Türkiye 'de ?
Ayrıca Türkçe konuşmuştu benimle . Türk müydü acaba ? Diye binlerce soru sordum kendi kendime . Hem ben ne yapıyordum burada? Benim, memleketim Tırabzon 'a dönmem lazımdı . Ne işim vardı İstanbul 'a giden tren de ? Onun peşinden gitmiştim. Aynı trende belki yine karşılaşırız diye...
O da buradaydı , ben de onunla İstanbul'a gidiyordum. Hiç sorgusuz sualsiz kabul etmiştim her şeyi o an .
"Eğer bu kadınla olsa cehenneme bile gidermiyim ? " Diye sordum kendi kendime . Gülümsedim istemsizce, cevabı zaten biliyordum
kalbimde , aklımda biliyordu ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMAYANLAR
Lãng mạnŞu ana kadar bildiğiniz tüm aşk hikâyelerini unutun. Çünkü bu aşk tahmin edemeyeceğiniz kadar hayatın içinde ve GERÇEK BİR HİKÂYE. Savaşın ortasında , bambaşka bir ülkede Karşılaşan iki acılı ruh ... Hiç beklenmeyen bir zamanda kendi tabiriyle ; En...