Instagram: merveinc_official 🌿🌿
~ Bir başka dünya 'nın insanıydık onunla.
Ama yeni bir dünya kurmaya yemin etmiştik. Sadece ikimize ait bir hayat 🎶
Aslında ikimizde gerçekleri görüyorduk, bu kapkara geçen zaman o vakitler ikimiz içinde Beyaz Bir Rüya olarak kalsın istedik belki de...
Felaketimiz olacağını nereden bilebilirdik... 🥀
Yaklaşık iki saat geçmişti sanırım. ikimizin de yokluğu belli olmadan hemen pansiyona döndük.
Ben heyecandan ne yapacağımı bilemez vaziyette , bundan sonra ne olacağını düşünüyordum.
Sahi ne olacaktı ? İstesem de burada fazla kalamazdım . Görev yerim Balıkesir'di , zaten ailemi görmeye de gitmedim hiç. İlk defa bir izin günüm de bizimkilerden ayrı kalmıştım .
Bu hep böyle devam edemezdi...
Orta yol neydi ? Hayat beni öylesine
bir yol ayrımına getirmişti ki... Ne
olduğum yerden biraz o tarafa
gidebilirdim , ne de başka yöne ...
İşte bu benim imtihanımın başlangıcıydı.
Oda da olduğum süre boyunca tek düşündüğüm ; Parkta ki konuşmamızdı.
Bana " gitme , kal deyişi "
Ardından ellerimi tutup ağlaya ağlaya bana sarılması ...
Nasıl gidebilirdi aklımdan ?
Beni bu kadar severken , onu bu kadar severken nasıl...
Nasıl bırakırdım ?
Tam o sırada cama atılan taş sesiyle kendime geldim .Cama koştum hemen . Bir de ne göreyim
Bir tanem kıyafetlerini değiştirmiş , eline de kemanını almış dışarı çağırıyor beni .
" Teyzemler görmesin çıktığını, pencereden atla."
" Sen , beni resmen kaçırıyorsun bilmem farkına mısın bunun ?"
" Ee ne olmuş kaçırıyorsam !
Gelecek misin şimdi benimle ?"" Bekle ..."
Hiç düşünmeden hemen atladım peşinden . Nereye gideceğimize dair hiçbir fikrim yoktu ama onunlaydım.
Neresi olduğunun önemi var mıydı
"Üsküdar da sevdiğin yerler var mı ?" Diye sordu bana.
" Bilmem , henüz yeniyim burada ama hoşuma giden bir yer vardı. "
" Neresi neresi ? Söyle hemen gidelim oraya ."
"Kız kulesinin orası , en çok orayı beğendim. Orda çizim yapmayı , oturup denizi dinlemeyi ve martılara simit atmayı çok sevdim. "
Gülümsedi o an. Güneşi bile kıskandıran gülümsemesiyle yüzüme bakıyordu...
" Ne oldu , niye güldün ?"
" Hayallerin... Büyük değil , küçük
hayallerin var . Öyle çok istekleri olan
birine de benzemiyorsun . Adımların çoğunu ben attım neredeyse .Korkuyor musun yoksa ?"
" Yok canım neyden korkabilirim ?"
" Soru sormaktan ... İnsan hiç mi merak etmez sevdiği kadın hakkında bir şey duymayı ?"
Haklıydı belki . Ona karşı hep bir çekingenliğim vardı.
Sormak istediğim ne çok soru vardı hâlbuki.
"Mesela ; neden o yerde keman çalıyordu, ya da türkçeyi nereden biliyordu ?
Hepsinden önemlisi de şu an kaldığım pansiyonun onun teyzelerine ait olmasıydı acaba bunu da o mu ayarlamıştı?"
Ama bunların hiç birinin cevabı umurumda değildi.
Şu an da yanımdaydı ya ,
Elleriyle ellerimi tutmuştu ya ,
Hep ona çıkıyordu ya bu yollar ,
Ben daha başka bir şey istemiyordum.Yeter ki o yemyeşil gözleriyle , öldürmek uğruna hep gülümsesin bana. Böylece bu
Beyaz Rüya dan hiç uyanmayayım."Ee hadisene ! İki saattir sana sesleniyorum . Hemen aklın başka diyarlara uçtu ."
" Özür dilerim, dalmışım öyle ne diyordun ?"
"Diyorum ki seni çok sevdiğim bir yer var oraya götüreceğim . Eminim çok seveceksin ."
" Ee hadi o zaman daha ne duruyoruz? Gidelim ."
Kolumu uzattım o da tuttu , bir yandan hızlı adımlarla yürüyor bir yandan da bana :
" Yahu , sen ne garip adamsın ! "
Diye söyleniyordu...
🖤🖤🖤
Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMAYANLAR
Storie d'amoreŞu ana kadar bildiğiniz tüm aşk hikâyelerini unutun. Çünkü bu aşk tahmin edemeyeceğiniz kadar hayatın içinde ve GERÇEK BİR HİKÂYE. Savaşın ortasında , bambaşka bir ülkede Karşılaşan iki acılı ruh ... Hiç beklenmeyen bir zamanda kendi tabiriyle ; En...