18. Bölüm: Üçüncü Seçenek

45 10 1
                                    

"Her zaman başka bir seçenek vardı..."

Instagram: merveinc_official 💞🥀🥀

Bu kadar zaman anlattıklarım, Hayatımın sadece belli bir kısmıydı.

Şimdi anlatacaklarım ; Belki de bazılarınız için pek bir şey fark etmeden ,yitip giden bir hayattan başka bir şey olmayacak ve hep öyle kalacak .

Böyle zannediyorsanız , yanılıyorsunuz 

Çünkü bir insan hayatı yitip gitmekden çok daha hayasızmış...

Bunu anladım.

•••

"Selahattin, Sana söylüyorum yüzüme bak !"

Hunharca sarsılan bedenim ve ruhum ...
Sanki ikisi de şu an burada değil . Karşımda ki kişi o
Ama ben tek kelime bile edemeden, hatta yüzüne bile bakamadan öylece dikiliyordum .

"Biliyorum Selahattin bu kadarını beklemiyordu. Aslında ben de beklemiyordum. Ama senin için , kendim için bu oyunu oynamalıydım.
Babam , ikimizin de hayatını cehenneme çevirir çünkü ."

"Ne yapabilir Allah aşkına ! Yasemin söyle bana ."
Son derece kızgın , şaşkın ve öfkeliydim.
Neydi beni bu denli korumak istemesi ?

" En fazla ne yapabilir ki baban bana? Söylesene !"

" En fazla ne yapabilir öylemi ? En fazla ... Ben sana anlatayım ne yapabilir : Beni hiç istemediğim , nefret ettiğim bir tefeciyle sırf para için evlendirebilir . Ve seni de öldürür... Şimdi anladın mı neden bu kadar korktuğumu ?"

"Anladım , anladım ben seni son arzumu söylememe izin vercek misin şimdi ?"

"Nasıl yani gidecek misin ?"

"Evet gidiyorum . Bu kadar olaydan sonra burada kalmaya daha fazla devam edemem."

"Peki ben , ben ne olacağım ? Hani çok seviyordun beni ? Her şeyden korurdun beni ? Kendinden bile koruyacaktın beni ... Yalan mıydı  hepsi , hepsi ?!"

" Evet yalan. Benim hayatımda ki her şey yalan , kemancı kız ...
Tek gerçek sensin ; ve ben seninle bu gerçeğe sonsuza dek inanmayı istiyorum."

" Ne demek bu ? " 
Dedi yeterince ağlamış gözlerini açmaya bile çalışmıyordu .  Onun gözleri kapalıyken , tuttum ellerinden sonra kendime doğru yaklaştırdım .
Kocaman sarılarak kulağına eğilip ;

Benimle evlenir misin Yasemin gözlü kız ?

" Ne ? Kim ? Ben mi ..."

" Yok etrafımda ki ağaçlar , bitkiler onlara sordum . Sen tabi ki !
Evet mi hayır mı cevabını bekliyorum ..."

"O zaman evet dersem bir ömür , hatta ömür bile bitse biz yine ayrılmayacak miyiz Yüzbaşı?"

" Ben seni asla bırakmam, yemin ettim. Bu gece, burada...  Ve yeminime gögyüzün de ki yıldızlar şahitlik etsin ki seni çok seviyorum Yasemin ."

" Yeni bir şans... Hayata yeniden tutunup ,  her şeyi unutup ve seninle olmak için yeni bir şans "

" Evet , işte ikimiz için de üçüncü bir seçenek, seçme hakkı. Var mısın , yok musun ?"

" Ben seninle olmaya varım ama sen benimle sonsuza dek kaçmaya var mısın ? Babam bırakmaz peşimizi ."

" O , senin peşini bırakmazsa ben hiç bırakmam.  Sen asla merak etme ."  Gülümsedi ... Ayın bile ışığını kıskandıracak ölçüde güzeldi ...
Ve bir o kadar yasak ...

"Evet , evet !! " Diye binlerce kez bağırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Evet , evet !! " Diye binlerce kez bağırdı . Sonra sarılmak için üzerime atladı. İkimizde yere düşmüştük.

Gülüyorduk , seviyorduk , unutuyorduk

Onu götürecektim buralardan. Tüm bu olaylardan uzağa , kendi memletime,
Trabzon'a .

~Orada çok mutlu olacaktık yada en azından ben öyle zannetmiştim.

~Orada çok mutlu olacaktık yada en azından ben öyle zannetmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

••• Devam edecek














UNUTULMAYANLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin