Evett işte ikinci sezonumuz gibi bir şey oldu sanırım 😅
Söz verdiğim gibi yeni bölümümüz yayınlanıyor. Normalde Selahattin Bey 'in İstanbul'a gittiği 5 Kasımda yayınlayacaktım ama
Instagram anketinden sonra herkes istediği için yazdım hemen . 👏Canlarım hepinize iyi okumalar aşağıya her zaman ki gibi Instagram hesabımı koyuyorum beni ordan takip edebilirsiniz
Çok uzattım ... Yineee🤭🤭Instagram: merveinc_official
Keyifli okumalar...
❤️❤️❤️
11 Eylül bitmişti . Tabi bununla beraber benim bütün hayallerim de...
Hani derler ya saat 12 oldu ve bütün sihir kayboldu. Bizim de gece yarısından sonra terk ettiğimiz yerde kayboldu herşey.Üzerinden 1 hafta geçmesine rağmen bende ki tesiri onu ilk gördüğüm anda ki gibiydi . Yemyeşil gözleri gözümün önünden hiç gitmedi. Hele kemanı çalarken ki bakışları...
Ne oluyordu Allah aşkına bana ?! Giderek kendime kızmaya başlamıştım. Bu ben değildim , bu ben olamazdım. Daha ismini , cismini , kim olduğunu bile doğru düzgün bilmediğim bir kıza karşı beslediğim bu hisler...
Çok düşündüm üzerinde aşk bu muydu ? Aşk bu olamazdı , bu kadar acı verici olamazdı . Filmlerde ve kitaplar da hep insanın başına gelen en güzel şey olarak akse ettirilirdi .Peki ama ben neden böyleydim, bu kadar telef olmuştum ? Başlarda tek taraflı o yüzden bu kadar canımı yakıyordu diye düşünüyordum...
Ama sonraları ... Kavuşmak istiyordum onunla , o da beni sevsin istiyordum hemencecik , her şey güzel olsun istiyordum... Kavuşursak ancak aşk olur diye düşünüyordu bir yanım , bir yanımda hayat bu kadar umut verici değil diyordu. " Ya beni sevmiyorsa , ben her şeyi kendi kafamda kurduğum gibi yaşıyorsam ? Aslında baktığı ben değil , bir başkasıysa ? "
Bütün bu ihtimalleri düşüne düşüne bavulumu topluyordum.İtalya'da ki işimiz bitmişti. Benim için artık buralar hiç bir anlam taşımazdı. Gitmek istedim. Memleketim Trabzon'a zaten dünya'nın durumu belliydi. Batılı devletler de ordular çoktan terhis edilmişti. Bizim içinde belirli bir süre izin verildi.
İçimde garip hisler vardı yine . Sanırım bunun hangi anlama geldiğini biliyordum. Daha öncede hissetmiştim. Tren garına giderken aklımdan geçenler , ya da geçmeyenler mi demeliydim ?
Hiç içime sinmiyordu gitmek . Bütün bu düşünceler eşliğinde gözlerim yavaş yavaş kapandı. En son cama vuran yağmur damlalarını izlediğimi hatırlıyorum...
Yaklaşık 10 saat sonra ...🍁
Molada durmuştuk sanırım.
İçimi ürperten bir soğuk , bütün iliklerime kadar beni sardı.
Oturdum biraz etrafı dinliyordum. Karşıda bir anneyle çocuğu vardı. Çocuk annesinin elinden kurtulup koşmaya başladı , koşarken de kadının birine çarptı . İstemsizce gülümsedim sonra gözlerim kadının olduğu o tarafa doğru kaydı. Arkasına döndü kadın , çocuğun başını okşamaya başladı . Ama bu , aman Yarabbi bu nasıl olur ? Bu kadın ... Bu kadın oydu , yemyeşil gözleriyle yine kesişmişti gözlerim. Yanılsama mıydı bu yaşadığım. Gördüklerim gerçekler mi , yoksa zihnimin bana bir tür oyunu muydu ?
Koştum , koşarken ki heyecanım ; korkum biraz da mutluluğum beni esir almıştı. Yetiştim ona , sonra tuttum kollarından , kendime çektim. Aramızda ki mesafe sıfırlanmıştı . Sadece gözlerinin içine bakıyordum.
Tek temennim bu anın bir yanılsamadan ibaret olmamasıydı...
Yaaaa işte bir bölümün daha sonundayızzzzz☘️☘️Meraklar dorukta canlar .
Acaba Selahattin 'in tuttuğu kol aşık olduğu kadına mı ait yoksa hayalini mi görmeye başladı ?❤️❤️❤️❤️❤️❤️
*Not
Canlarım merhaba 👋👋İnşallah herşey yolundadır hayatınızda🤗 yine size bir duyuru yapmaya geldimmm😅😅
Maalesef benimde hiç hoşlanmadığım bir şey ama yine sınır koyuyorum kitabımızın okunması yaklaşık 500 olduğunda yeni bölümü hemen atacağım...
⏳⏳Sizlere güveniyorummm yeni bölümümüz de heyecanlı olaylar da görüşmek üzere o zaman .
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMAYANLAR
RomansaŞu ana kadar bildiğiniz tüm aşk hikâyelerini unutun. Çünkü bu aşk tahmin edemeyeceğiniz kadar hayatın içinde ve GERÇEK BİR HİKÂYE. Savaşın ortasında , bambaşka bir ülkede Karşılaşan iki acılı ruh ... Hiç beklenmeyen bir zamanda kendi tabiriyle ; En...