17. Bölüm: Yıldızların Altında

43 12 2
                                    

Instagram: merveinc_official 🖤🎻🎻

❝Sevgili okurlar, maalesef size bugün kitabımızda kısa bir sezon finali vereceğimizin duyurusunu yapmak istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❝Sevgili okurlar, maalesef size bugün kitabımızda kısa bir sezon finali vereceğimizin duyurusunu yapmak istiyorum. O yüzden buna özel daha  uzun ve keyifli bir bölüm olacak... şimdiden keyifli okumalar canlar❞
                     ❤️💗💗💘☺️🥰💕



~HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK~

Belki de bazen hayatı kendi akışına bırakmak en doğrusu oluyordu.

Ne zaman kendimi bir şey için yorduysam , ne zaman uğrunda çırpındığım şeylerin aslında zaten bana ait olduğunu anlamaya başladıysam;  her şeyin yolunu bir şekilde bulduğunu anladım.

Tek sorun : Bunu anlamak için çok şey kaybetmek gerekmiş .
Yeni öğrendim...

02/01/1945  İstanbul ☘️

Bu kimdi Tanrı aşkına! Arkamdan kolumu tutup, olduğum yerde kalmamı ısrar eden kişi ...

Kafamı çevirdiğimde ufak çaplı bir şok geçirdim. Çünkü bu Eleniy' di

Pansiyonda İken bana yemek getirip , odamı temizleyen kızdı.
Onunla pansiyonda kaldığım sürece uzun saatler Victor Hugo ' nun şiirleri üzerine konuşmalar yapardık .

Eleni de bir Fransızdı zaten. Buraya yıllar önce annesi vefat ettiği için dönmüştü .

İyi ama ne işi vardı burada ?

Hepsinden daha da önemlisi beni nereden bulmuştu ?

- Biliyorum aklından bir sürü soru geçiyor şuan ama yalvarırım önce bir otur , beni dinle. Sonra istemezsen gidersin.

-Yasemin gitti Eleni ! Hâlâ burada oturarak neyi elde edebilirim ? Peşinden gitmem lazım.

- Yahu ! Selahattin Beycim bir durun. Ben de size onu açıklamaya çalışıyorum Yasemin Gitmedi , hâlâ burada,İstanbul da

- Nasıl ,nasıl gitmedi ?

" Şaşkınlıktan düşüncelerimi kontrol edemedim. 'Nasıl yani bana oyun mu oynamış ?! ' Diyerek kızmıştım karşısında ki kadına . "

- Hepsinin bir  açıklaması var yeter ki şimdi size söyleyeceğim yere gidin. Orada bulacağınız kişi size her şeyi ayrıntısıyla anlatacaktır .

- Peki , kim bu bahsettiğin kişi ?
Ben tanıyor muyum ?

- Tanıyorsunuz Selahattin Beycim. Hem de çok yakından tanıyorsunuz .
Kendisi sizi bu yıldızlı gece de yıldızların altında bekleyeceğini bildirmemi istedi .

Sözlerini bitirdikten sonra elime bir kağıt tutuşturdu ve gitmesi gerektiğini söyledi  gitmeden de ; " Bu iyiliğimi unutmayın yüzbaşı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sözlerini bitirdikten sonra elime bir kağıt tutuşturdu ve gitmesi gerektiğini söyledi 
gitmeden de ; " Bu iyiliğimi unutmayın yüzbaşı..."

Diyerek koşarak yanımdan ayrıldı.
Ben öylece istasyonun ortasında kalmıştım.

Yine aynı şey olmuştu, yine bir kaç ay önceki gibi hayatın tam ortasında duruyordum. Bir yanımdan tren geçiyor. Şimdi binip , gitsem tüm bu kargaşadan kurtulacağım.

Ama bir de diğer tarafta o ...

Nereye gidersem gideyim benimle hep gelecekti bunu İtalya da ki ilk gün anlamıştım .

Hep böyle olmak zorundadır zannederiz .
Her zaman karşımıza iki seçenek çıkar ve biz ısrarla birinde karar kılmaya zorlanırız . Hâlbuki her zaman üçüncü bir seçenek vardır.

İşte onu her zaman unuturuz...

🌼🌼

Devam edecek •••














UNUTULMAYANLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin