Instagram hesabım : merveinc_official 🤍🤍🤍"Zamansız , kör hatıraların tüm benliğimi sardığı zamanlardaydım... Belki yaşadım mı , yoksa tüm bunlar hiç olmadı mı ? Hatırlamıyorum. Hayatımın belki en kısa ama en tuhaf yıllarıydı. Bugün bile çözemiyorum . Neler oldu , o gün aslında ne yaşandı ? Ben neden elim kolum bağlı sadece kabul ettim? Neden sustum? Sus demişti çünkü bana ... Unut demişti ..."
Canlar Selahattin Bey'in Trabzon'da ki evi burası❤️🪴
•••
Kara bir gün bugün , bugün umutların öldüğü , hatıraların solduğu ; zamansız bir sonbahar günü ...
Büyük bir gürültüye uyandım o sabah . İnsanlar bizim evin yanında kalabalık oluşturmuşlar. Ağlayanlar , koşarak birilerine haber verenler... Önce idrak edemedim ne olduğunu . Kalabalığı yarıp ilerlediğimde gördüğüm manzara ...
Aman Yarabbi! Bu , bu Selahattin Beydi . Yerde öylece yatıyordu , beni görenler bir şeyler anlatmaya başladılar . Herhalde olayı mı anlatıyorlardı ? Ben kimseyi duymuyordum . Gözlerimi öylece dikmiş yerde yatan adama bakıyordum "
Gökyüzü bile ağladı Selahattin Beyin ölümüne...
😔😔😔**O an durdu dünya, atmadı kalbim , kuşlar sustu . Başladı yağmur , gökyüzü kapkaranlık oldu. Şimşekler çaktı belki ama hangi şimşekler ? Gökyüzündeki yahut bende ki ...
Kör olmuştum sanki veya sağır etrafta bir sürü şey oluyordu . Duymuyordum , görmüyordum , susuyordum...
Ağlamaya başladım sonra . Ama ben mi yoksa gögyüzümü ? Hangimiz ağlıyorduk ? Anlamadım. Yağmur başladı kapkara bulutların ardından . O gün tüm kainat eşlik etti acıma . Benimle beraber ağladılar Selahattin Beye.
Eğildim , sadece ellerini tutabilmiştim. Kalabalık daha fazlasına izin vermemişti. Gitmişti ; en iyi dostum , sırdaşım , babam ,abim herşeyim...Ne oldu hatırlamıyorum. Sadece kendimi koşarak , Karadeniz'in hırçın dalgalarında buldum. Boğazım yırtılana kadar bağırdım : " Neden ! Neden !? "
•••
Aydının yaşadıklarını ancak Sabahattin Ali'nin dizeleriyle anlatabilirim size . 🥀🥀🥀
Akşam olmuş sanırım. Bana göre bütün bir gün akşamdı zaten. Kalktım deniz kenarında üşümüşüm , başım dönüyor ... Bağırmaktan boğazım yırtılmış , ağlamaktan gözlerim şişmişti . Kimseye görünmeden koşarak gittim eve . Odama girip , kapıyı kilitledim . Yatağımda öylece yatacaktım ki dün Selahattin Beyin , bana verdiği kutu geldi aklıma . Zaten o an düştü herşey aklıma . Meğer bana neden öyle baktığı , emanetini verdiği ve veda ettiği...
Aslında herşeyi biliyormuş . En başından beri başına gelecekleri . Onu bu denli yıpratıp , mahveden ve sonunda da ölüme sürükleyen o anıları ...
Her şeyi , her şeyi yapmasının bir nedeni varmış meğer. Güvenmek için Beni seçmesinin de ...
Bölüm sonu... 😔😔
** Yukarıda ki şiir Selahattin Bey için yazdığım ;
"Ağlayan Yağmur" şiiridir arkadaşlar .Keyifli okumalar ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMAYANLAR
RomansaŞu ana kadar bildiğiniz tüm aşk hikâyelerini unutun. Çünkü bu aşk tahmin edemeyeceğiniz kadar hayatın içinde ve GERÇEK BİR HİKÂYE. Savaşın ortasında , bambaşka bir ülkede Karşılaşan iki acılı ruh ... Hiç beklenmeyen bir zamanda kendi tabiriyle ; En...