14. Bölüm: Son Bakış

75 20 2
                                    


Instagram: merveinc_official🍂🍂

Anılar defterinde bugün anlatacaklarım , bu sevda ağımızın bizi çoktan sarıp sarmaladığı cennetini

Yakında yaşatacağını düşündüğümüz zamanlardı.
Meğer korkunç bir cehennem bizi bekliyormuş ,
Görmeyi biz istememişiz...

1 yıl sonra ...

İstanbul / 1945 🍃

Yıl başı gecesiydi bugün .
Meğer İstanbul yeni yılda ne kadar görkemli , ne kadar şahaneydi...

Etrafta hazırlık yapan insanları izlerken , aklıma bir soru takıldı ;

"Acaba beni bu denli mutlu eden ve hayata bağlayan şey: Bu güzel şehir miydi , yoksa beni bu şehre aşık eden kadın mıydı ?"

İstanbul ' a gelmemin üzerinden tam bir yıl geçmişti . O buhran dolu günden sonra, Yasemin Hanımın peşinden

Buralara kadar gelmemin üzerinden bir yıl geçti...

Hiç pişman değildim bunu yaptığım için, bugün yine böyle bir şansım olsa yine onun peşinden gelerek onunla olmayı seçerdim.

Başka bir şeye hiç ihtiyacım yoktu .
O yanımdaydı ya ,
Bir daha elini bırakmamaya yemin etmiştim ya...

Başka birşey umurum da bile değildi.
Ama bu süre zarfında unuttuğum bir şey vardı o da ; hayatın bana karşı bu kadar sevecen olmadığıdır...

Tam sevinmiştim,
Tam demiştim ki artık her şey yoluna girdi ben bu kadınla mutlu olacağım...

Ama ben bu hayalleri kurarken
" kaderin bana , bu hayallerime güldüğünü ve asla gerçekleştirmeyeceğini unutmuştum."

O korkunç gece bu gece işte ...
Her şeyin bittiği.

Ya da yanlış söyledim, her şeyin asıl şimdi başladığı o gün bu gün işte...

~31 Aralık 1944~

Evden biraz uzaklaşmıştık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evden biraz uzaklaşmıştık. Yeni yıl için Yasemin beni çamlıca taraflarına getirmişti.
Orda çok güzel bir mekanda yeni yılı kutlayan bir sürü insan vardı.
Kimseyi tanımıyorduk , ikimizin de hiç arkadaşı yoktu . Ama biz vardık ...

UNUTULMAYANLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin