Zapowiedź i garść informacji

94 21 23
                                    

Zapowiedź: 

W zatłoczonym Stambule mieszka Naz Kunt, która po niespodziewanych i bolesnych przeżyciach zaczyna żyć na nowo. To nie jest łatwe, ponieważ trudno jej unikać wszystkich miejsc, a zwłaszcza tych, które przypominają dziewczynie o kimś, kto był szczególnie bliski jej sercu.

W tym wielkim mieście mieszka również Serkan Aslan. Mężczyzna mimo sprzeciwów brata, wkracza do rodzinnego holdingu, aby podnieść jeszcze bardziej jego wartość rynkową. Zanim jednak zasiądzie za biurkiem, swojego nowego gabinetu, zgadza się spełnić pewien warunek. Musi przedstawić bratu na piśmie decyzję lekarza, że nie widzi przeciwwskazań, aby wrócił do pracy na pełnych obrotach.

Naz i Serkan wpadają na siebie w miejscu, gdzie dla obojga przed dwoma laty zaczął się zupełnie nowy rozdział.

Pomoc przy opisie:  @barcelonowa07 Moja nieskończona wdzięczność ❤️❤️❤️











Witajcie kochani po kilkumiesięcznej przerwie! Strasznie się za wami stęskniłam!

Dziś przybywam, żeby opowiedzieć trochę o mojej nowej historii. Już wcześniej, pod epilogiem Aşktan Korkma mówiłam, że kolejna opowieść rozgrywać się będzie w Turcji i podtrzymuje to słowo. Jednak teraz przenosimy się do wielomilionowego Stambułu!

Tym razem opowieść będzie toczyć się w dwóch przestrzeniach czasowych. W roku 2019 i 2021. Mam nadzieję, że uda mi się dobrze przeplatać. Oczywiście będę zaznaczała nawiązania do przeszłości, żeby było nam łatwiej. A jak już pokochacie perypetie Naz i Serkana to będziecie wiedzieć, co jest przeszłością, a co teraźniejszością.

Założenie moje jest takie, że będzie to dramat, ale nie zabraknie w nim romantycznych momentów. Jakie motywy znajdziemy zatem w „Pamięci ciała?"

- tęsknota za ukochaną/ bliską osobą

- śmierć

- miłość

- wątek mafijny

- przyjaźń

- rodzina

- choroba serca/przeszczep serca

- romans biurowy.

Rozdziały planuję publikować raz w tygodniu. Prawdopodobnie w każdą środę. Regularna publikacja ruszy w drugim kwartale 2024!

Hasztag na X (dawniej Twitter): #PamięćCiałaPL. Tam zamieściłam już jakiś czas temu kilka informacji np. krótką charakterystykę postaci.

Mam nadzieję, że zobaczymy się niebawem!

All the love ❣️

Pamięć ciała (PISANE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz