Ένα παρελθόν που στοιχειώνει το παρών...

30 2 21
                                    

Ο Μιχάλης βρέθηκε με την Ειρήνη και ήταν σε έξαλλη κατάσταση...
Ει:Τι έπαθες και είσαι έτοιμος να σκάσεις;...
Μι:Της πρότεινα να βγούμε και είχε κανονίσει με τον Τζον...έκανε μια γκριμάτσα με το πρόσωπο...κατάλαβες;...δεν μπορούσε να τον ακυρώσει τον κύριο βλέπεις...είναι συνεργάτες λέει...
Η Ειρήνη τον άκουγε και δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα γέλια της...
Ο Μιχάλης την κοίταξε και της έριξε ένα άγριο βλέμμα...
Ει:Μην με κοιτάς έτσι...τρελαίνομαι να σε βλέπω να ζηλεύεις...
Μι:Α,σε ευχαριστώ πολύ...της αντιγύρισε ειρωνικά...
Ει:Εσύ τι έκανες μετά από αυτό;...
Μι:Της έδωσα ένα φιλί και σηκώθηκα έφυγα εκνευρισμένος...
Ει:Και;...τώρα τι έχεις σκοπό να κάνεις;...
Μι:Τι εννοείς;...ρώτησε χωρίς να καταλαβαίνει...
Ει:Θες να σε βοηθήσω να την κάνεις να ζηλέψει και αυτήν λίγο;...
Ο Μιχάλης έκατσε πιο αναπαυτικά στην θέση του και περίμενε να ακούσει...
Μι:Δηλαδή;...τι σκέφτηκες;...
Ει:Θα το παίξουμε ζευγαράκι...
Μι:Σιγά μην μας πιστέψει ρε συ Ειρήνη...
Ει:Αν το στήσουμε καλά δεν θα πάει κάτι στραβά...μην ανησυχείς...
Μι:Ναι,αλλά μπορεί να την πληρώσει και εσύ στο τέλος...ας μην ξεχνάμε ότι είσαι ξαδέρφη της...
Ει:Μπα,σε εσένα θα ξεσπάσει...να είσαι σίγουρος για αυτό...είπε γελώντας...
Ο Μιχάλης χαμογέλασε καθώς θυμήθηκε την αντίδραση που είχε στην γιορτή...

Η Αθηνά ξεφύσηξε εκνευρισμένη και σηκώθηκε από το παγκάκι...
Πήγε να φύγει αλλά παραπάτησε και έπεσε στην αγκαλιά του Μιχάλη που είχε ήδη σηκωθεί και την έπιασε πριν πέσει...
Ο Μιχάλης την έπιασε από την μέση και την κόλλησε πάνω του...
Της έπιασε το πρόσωπο με τα χέρια του και της έκλεισε το στο στόμα με ένα παθιασμένο φιλί...
Η Αθηνά ανταποκρίθηκε για λίγα λεπτά στο φιλί του μέχρι την στιγμή που συνειδητοποίησε τι γινόταν και τον έσπρωξε...
Του έδωσε ένα χαστούκι και έφυγε αφήνοντάς να πιάνει το μάγουλο του με το χέρι του και να χαμογελάει...

Μι:Αν είναι να αντιδράσει όπως στην γιορτή να πάω να κλείσω από τώρα ραντεβού με έναν οδοντίατρο ρε παιδί μου...
Ει:Βάλε την να σε γιατροπορεύει...δεν θα πει όχι...του είπε με νόημα...
Μι:Για λέγε τώρα...τι ακριβώς κάνουμε;...
Η Ειρήνη άρχισε να του εξηγεί τι ακριβώς σκέφτηκε...

...

Η Αθηνά με τον Τζον είχαν πάει στην ταβέρνα του Χρήστου για να φάνε και συζητούσαν διάφορα θέματα για την δουλειά...
Ο Τζον προσπαθούσε να έρθει κοντά της με όποιον τρόπο μπορούσε αλλά η Αθηνά ήταν τυπική αλλά και όσο πιο ευγενική μπορούσε...
Στο μυαλό της συνεχώς γυρνούσε στον Μιχάλη...

" ..Βαδίζοντας σε επικίνδυνα μονοπάτια! "Where stories live. Discover now