Ζήλια μου...

42 2 21
                                    

Είχε ήδη βραδιάσει..

Όλοι είχαν μαζευτεί στο σπίτι του Ισιδώρου για να γιορτάσουν την μεγάλη επιτυχία της Αθηνάς αλλά και για να τιμήσουν τον διευθύνων σύμβουλο των επιχειρήσεων στην Αμερική...

Ο Ισίδωρος είχε βγάλει λόγο και έπειτα είχε μιλήσει η Αθηνά και ο Τζον Μαυρίδης σαν διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης στην Αμερική...

Όταν τελείωσαν οι ομιλίες ακολούθησε μπουφές και είχαν δημιουργηθεί ήδη διάφορα πηγαδάκια...

Ο Μιχάλης βρισκόταν ήδη στο τρίτο ποτό του μιας και έβλεπε πως ο Τζον δεν έχανε ευκαιρία να βρίσκεται κοντά στην Αθηνά και να της μιλάει συνεχώς...
Άσε που δεν είχε πάρει τα μάτια του από πάνω της και αυτό τον έκανε βράζει από ζήλια και θυμό...
Είχε καρφώσει το βλέμμα του πάνω τους και συνέχιζε να πίνει...
Η Ειρήνη τον παρατηρούσε και είχε ήδη καταλάβει το πώς νιώθει...
Τον ήξερε πολύ καλά και έτσι αποφάσισε να τον πλησιάσει και να τον πειράξει λίγο...
Ει:Καρφώνεσαι φιλαράκι...του είπε γελώντας...
Μι:Μαζέψου μικρή...την αγριοκοίταξε...
Ει:Εγώ ή εσύ;...ξέρεις ότι δεν έχεις πάρει το βλέμμα σου από πάνω τους;...
Μι:Και αυτός δεν έχει πάρει τα χέρια του από πάνω της...είπε μέσα από τα δόντια του...
Ει:Συνεργάτες είναι και γιορτάζουν την πρόταση που έκλεισαν...
Μι:Μου κάνεις πλάκα τώρα;...πιστεύεις πως την βλέπει σαν μια απλή συνεργάτη;...γιατί αν ναι τότε χρειάζεσαι οφθαλμίατρο...
Ει:Ακόμα και διαφορετικά να την βλέπει είναι ελεύθερη γυναίκα και μπορεί να κάνει ότι θέλει...ίσως να της αρέσει και εκείνης...
Μι:Πάω έξω να κάνω ένα τσιγάρο γιατί αν κάτσω λίγο ακόμα εδώ πέρα να είσαι σίγουρη πως δεν τον βλέπω καλά...
Ει:Ξανά άρχισες και το τσιγάρο;...ρώτησε κουνώντας το κεφάλι της...είναι βαριά η κατάσταση...
Μι:Θα με δουλεύεις για πολύ ώρα ακόμα;...
Ει:Ναι,γιατί μετά την γυναίκα σου δεν σε είδα να ξανά ερωτεύεσαι...τώρα που το βλέπω χαίρομαι...
Μι:Χαίρεσαι γιατί;...
Ει:Επειδή άρχισες και πάλι να νιώθεις...κάτι που μέχρι τώρα είχες ξεχάσει πως είναι...
Μι:Λογικό δεν ήταν μετά από όσα πέρασα να σταματήσω να νιώθω κάτι;...ήπιε μονορούφι το ποτό του και πήρε άλλο ένα...
Ει:Δεν θα το αναλύσουμε τώρα αυτό και σταμάτα να πίνεις...θα τους κατεβάσεις όλη την κάβα όπως το πας...τον κοίταξε επικριτικά...
Μι:Εμένα μην με φοβάσαι...συνηθισμένος είμαι...την ξαδέρφη σου πρόσεχε που ο άλλος όλο την ποτίζει...
Ει:Αν ζηλεύεις τότε κάνε κάτι...του ψιθύρισε στο αυτί λίγο πριν απομακρυνθεί...

Ισ:Συγχαρητήρια και πάλι Αθηνά...της είπε περήφανα...
Αθ:Σε ευχαριστώ πολύ Ισίδωρε μου αλλά χωρίς την βοήθεια του Τζον δεν νομίζω πως θα καταλήγαμε σε αυτήν την συμφωνία...
Τζ:Τόσο επεξηγηματική που ήσουν δεν υπήρχε περίπτωση να μην κλείσει η συμφωνία...της χαμογέλασε λοξά...
Μρ:Τα έχετε βρει μια χαρά εσείς οπότε θα πάει πολύ καλά η συνεργασία σας...
Μα:Νομίζω πως στον φίλο μας αρέσει η Αθηνά αλλά και άλλος έχει δαγκώσει την λαμαρίνα όπως φαίνεται...ψιθύρισε στο αυτί της Μαρίνας...
Μν:Κάτι κατάλαβα μην ανησυχείς...είπε μέσα από τα δόντια της και του χαμογέλασε...
Ει:Συγχαρητήρια ξαδέρφη...
Η Ειρήνη τους πλησίασε και αγκάλιασε την Αθηνά από τους ώμους μπαίνοντας ανάμεσα της και στον Τζον...
Αθ:Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου...γύρισε και της χαμογέλασε...
Ισ:Στα καλύτερα λοιπόν...
Σήκωσαν όλοι τα ποτήρια τους και τσούγκρισαν...

" ..Βαδίζοντας σε επικίνδυνα μονοπάτια! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat