Είχαν περάσει δυο μήνες από εκείνο το βράδυ...
Την επομένη από εκείνο το βράδυ είχαν γυρίσει όλοι πίσω με τον Τόνι να πηγαίνει μαζί του μιας και είχε ξεκαθαρίσει στον Μιχάλη ότι δεν είχε σκοπό να τον αφήσει μόνο του...
Η Αθηνά είχε ανακοινώσει στον Μιχάλη την απόφαση της ότι δέχεται την πρόταση του για μπορέσουν να πάρουν την μικρή...
Η χαρά του Μιχάλη ήταν απερίγραπτη αλλά μέσα του μόνο γιατί μπροστά στους άλλους προσπαθούσε να δείχνει σκληρός και απόμακρος...
Είχαν ξεκινήσει ήδη τις διαδικασίες για τον γάμο και για την υιοθεσία...
Με την μικρή είχαν έρθει σε επαφή και σε επικοινωνία με μια παιδοψυχολόγο σχεδίαζαν την πορεία που θα ακολουθήσουν...Ο Μιχάλης παράλληλα με όλα αυτά συνέχιζε να μπλέκεται όλο και πιο βαθιά στην υπόθεση που είχε αναλάβει να φέρει σε πέρας όσο και αν είχαν αντιρρήσεις ο Τόνι και η Ειρήνη...
Με την Αθηνά μετά από εκείνο το βράδυ είχε πάρει πάλι τις αποστάσεις του και ήταν πάλι ο ίδιος σκληρός και ψυχρός άνθρωπος όπως στην αρχή...
Έπρεπε να το πάρει απόφαση ότι όσο ερωτευμένος και αν ήταν μαζί της δεν θα μπορούσε να προχωρήσει μαζί της...
Η γυναίκα και το παιδί του θα τον στοίχειωναν για πάντα...Η Αθηνά ήταν χαρούμενη που θα μπορούσαν να πάρουν την μικρή στο τέλος...
Η επαφή που είχαν μαζί της δεν ήταν εντελώς αρνητική...
Δεν είχε ψευδαισθήσεις ότι όλα θα ήταν υπέροχα από την μια μέρα στην άλλη ή θα κατάφερναν να τις κλείσουν σύντομα όλες τις πληγές που είχε αποκτήσει αλλά τουλάχιστον σε αυτό ήταν ομάδα μαζί με τον Μιχάλη...
Σε ότι αφορά όλα τα άλλα πάλι έπεφτε πάνω σε τοίχο...
Ο Μιχάλης της συμπεριφερόταν όπως στις αρχές όσο και αν προσπαθούσε να τον πλησιάσει...
Είχε αρχίσει να την κουράζει όλο αυτό και ίσως έπρεπε να πάρει την απόφαση ότι δεν θα μπορούσε να είναι ποτέ μαζί του..
Από την άλλη,στην δουλειά της πήγαινε από το καλό στο καλύτερο και το μόνο της πρόβλημα ήταν η Μυρτάλη που δεν την άφηνε σε ησυχία...
Δήλωνε φανερά ότι δεν την ήθελε εκεί πέρα αλλά προσπαθούσε να μην της δίνει σημασία...Ο Τόνι με την Ειρήνη είχαν έρθει πιο κοντά και γνωριζόντουσαν μέρα με την μέρα καλύτερα...
Είχαν πολλά κοινά μεταξύ τους και περνούσαν πολύ όμορφα μαζί...
Υπήρχε ένα φλερτ αλλά ακόμα δεν είχε γίνει κάτι,αν και μέσα τους το ήθελαν και οι δύο...
Προσπαθούσαν και οι δύο να μιλήσουν στον Μιχάλη και να κάνει πίσω από την υπόθεση αλλά και να προχωρήσει μπροστά...
Συνεχώς όμως έπεφταν σε τοίχο...
KAMU SEDANG MEMBACA
" ..Βαδίζοντας σε επικίνδυνα μονοπάτια! "
Fiksi PenggemarΈνας Εισαγγελέας που τα βήματα του τον οδηγούν σε πολλοί επικίνδυνους δρόμους.. Όταν όμως ο έρωτας του χτυπήσει την πόρτα θα αλλάξει όλη του την κοσμοθεωρία... Η Αθηνά Νομικού που προσπαθεί μετά την αποφυλάκιση της να ξανά βρει τα πατήματα της αλλά...