"My Precious Angel, my obsession. My everything"
"HAHAHAHAH padan muka kau" tergeleng kepala Puan Aria dan Puan Nia melihat anak anak mereka sedang bermain dam ular.
"Darren, bila kawan kawan Darren nak datang?" Soal Puan Drea. Darren melihat wajah ibunya.
"Kejap lagi, my" Puan Drea mengangguk.
TING TONG
"Erm rasanya dah sampai tuh" Arden bangun dan membuka pintu mansion milik Tuan Arcy itu.
"Ha masuklah. Buat macam rumah sendiri" ajak Arden. Safiah dan yang lain masuk dan duduk di sofa.
"So, ni lah kawan kawan korang ya?" Melopong Safiah, Hawa, Raisha, Lauren, dan Delisha saat melihat Puan Drea. Mereka memandang tajam ke arah The Devil.
"Korang anak siapa sebenarnya ni?" Soal Raisha perlahan.
"Anak The Devil second generation" ringkas saja penjelasan dari Danish.
"Asal kau tak bagitahu awal awal, Arden?" Delisha berkata dengan mata merenung tajam wajah Arden.
"Sapa suruh tak tanya" balas jejaka itu selamba. Delisha menepuk bahu Arden kuat.
"Ahh sakitlah Del" gadis itu hanya menjeling.
"Jom makan, aunty dah masak" Puan Aira menarik tangan Hawa dan yang lain untuk menuju ke arah meja makan.
"Kenapa aunty tak suruh anak anak aunty je yang masak?" Soal Lauren.
"Sebab.." baru saja Puan Nia ingin menjawab, Safiah sudah mencelah.
"Diorang tak reti masak ke?" Tergelak mereka semua dibuatnya.
"Eh eh dia ni lahh"
"Apa apa?"
"Kau dari tadi tk habis habis nak ajak aku gaduh kan" Faiq menyintingkan lengan bajunya ke atas seperti ingin bergaduh.
"Kalau ye pun kenapa?"
"Eiih lahhhhh" tangan Faiq naik ke atas seperti ingin mencubit gadis itu namun diturunkan semula tangannya.
"Faiq, sudah sudah lah tu. Tak baik bergaduh depan rezeki ni" tegur Puan Arsyana.
"Nasib baik ibu aku tegur kalau tak dah lama kita wrestling kat sini" ujar Faiq perlahan.
"Kau nak gaduh ke? Kalau nak, jomlah" ajak Safiah. Faiq mengetap bibir.
"Muhammad Faiq Arslan Bin Muhammad Aisy Farhan" jejaka itu tersengih bila ayahnya memangil nama penuh dirinya. Tergeleng kepala Tuan Farhan.
"Macam Ace dan Drea dulu dulu pun ada" bisik Tuan Amir pada Tuan Farhan.
"Kan. Asyik nak gaduh je kerja"
"Makan. Kang tercekik mati pula dekat sini. Dahlah rumah aku" Tuan Arcy menjeling adik kembarnya. Tak berubah.
Matanya kemudian melihat wajah muram anak sulungnya, Darren.
YOU ARE READING
PEMILIK HATI
RomanceHIS SERIES 1 𝑫𝒂𝒓𝒓𝒆𝒏 𝑨𝒓𝒋𝒖𝒏𝒂 𝑬𝒅𝒘𝒂𝒓𝒅 & 𝑨𝒅𝒆𝒍𝒍𝒚𝒂 𝑨𝒏𝒈𝒆𝒍𝒊𝒏𝒂 𝑪𝒍𝒂𝒓𝒂 Siapa saja yang tidak kenal dengan Darren Arjuna Edward? Anak kepada salah seorang billionaire iaitu Tuan Muda Arcy Xaivier Arjuna. Abang sulung kepada...