8.Bölüm: Perde

1.5K 116 102
                                    

OY VERMEYİ VE YORUM YAZMAYI LÜTFEN UNUTMAYIN <3

Instagram: ecemguler.r

Şarkı: Seratones - Dark Matter

Bu kitapta geçen kişiler ve kurumlar tamamiyle hayal ürünü ve her ayrıntısıyla kurgudur.

Bileğinize 7 düğümlü kırmızı bilekliğinizi takın. 8. Bölüme
başlıyoruz.

İyi okumalar..

İnsanın en sevdiği, değer verdiği kişi tarafından tehdit edilmesi nasıl bir histi? Özellikle de o canı kurtarmanın tek yolu sizseniz, ne yapardınız? İşte bu duyguyu hiç tatmamış hatta tatmayacağımı düşünürdüm. Şuan ise bu duygu ile başa çıkmaya çalışıyordum. Ortada bir can vardı, tek dostumun canı ve o canı kurtarmak sadece benim elimdeydi. Yapacağım en ufak hatanın bedelini canıyla ödeyecekti.

Büyük dikdörtgen masanın etrafına oturmuştuk. Ayaz'ın oturacağı koltuk boştaydı, sol tarafta ben,sağ tarafta ise Taner oturuyordu. Onun yanında ise Ece, Tuana, Yavuz ve Yiğit vardı.

Ece ve Tuana, Ayaz'ın yazılım şirketinin müdürleriydi. Taner'in dediğine göre oldukça başarılı ve zeki yazılımcılarmış. Yavuz ve Yiğit ise Taner'in yardımcılarıydı. Taner, Ayaz ve onunla ilgili her şeyin güvenliğinden sorumluydu. Ferda ile ben nasılsak, onlarda aynı şekilde yakınlardı. Taner, Ayaz için bir an bile olsun düşünmeden canını feda ederdi.

"Dediğim gibi ben verilen adreste ki uyduları kontrol ederek tam konumu öğrenirim." Bu Ece'ydi. Hafif sarı saçları ve mavi gözleriyle tam oyuncak bebeklere benziyordu. Fazlasıyla güzel ve çekici bir kadındı.

"Bende tuzak kurma ihtimallerine karşı çevrede ki kameraları kontrol ederim, aksi bir durum var ise Taner'e bildiririm." Tuana ise Ece'nin tam tersiydi. Siyah küt saçları, kalem eteği ve gömleğiyle tam mankenlere benziyordu.

"E peki biz ne olacağız?" Yağız küsmüşçesine ellerini göğsüne bağlamıştı. "Her işi siz halletmişsiniz resmen."

"Sizden Taner sorumlu Yağız, biz ona haber vereceğiz o da sizi yönlendirecek." Tuana, Yağız'ın anlayamamasından bunalmıştı. Çünkü bu Yağız'ın 4. Soruşuydu.

"Ya bir hata yaparsanız? Ozaman plan istediğimiz gibi gitmez ve Ayaz bey bizi öldürür." Ece, öyle bir baktı ki Yağız sandalyesine korkudan pusmuştu. Demek ki dış görünüşe aldanmamak lazımmış. Dışarıdan bakılınca şirin bir kız olsada karakteri oldukça sertti.

"Yeteneklerimizden şüphen mi var Yağız?"

"Siz boşverin bu salağı ben ona sonra anlatırım." Yavuz, Yiğit'in ensesine elinin tersiyle bir tane yapıştırdı.

"Ah! Abi ne yapıyorsun ya!"

"Kardeş atışmanızı daha sonraya saklasanız nasıl olur ama?" dedi Tuana. Ardından Taner'e dönüp onu azarlar biçimde konuşmaya başladı. "Sözde güvenlikten sorumlusun ama iki koca adamı susturamıyorsun." Taner ciddi misin der gibi Tuana'ya bakıyordu.

KIRMIZI DÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin