3.Bölüm: Son Radde

2K 147 145
                                    

OY VERMEYİ VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN <3

BÖLÜM SONUNDA Kİ YAZILARI LÜTFEN OKUYUN <3

Instagram: ecemguler.r

Şarkı: Deep and - Ruelle

Bu kitapta geçen kişiler ve kurumlar tamamiyle hayal ürünü ve her ayrıntısıyla kurgudur.

İyi okumalar..

Yanımda ki yine Ayaz Algan'dı. Burada ne işi vardı? Üst üste bukadar rastlantı şans eseri olamaz.

Şuan karşımda, adamı masaya yapıştırmış ve elini bükmüş şekilde duruyordu. Adama bir kadına nasıl davranması gerektiğini anlatıyordu.

"1. Bir kadına el kalkmaz." Büktüğü elini daha da büküyordu.

"2. Bir kadınla böyle konuşulmaz."

"3. Seni birdaha restorantım da görmeyeceğim." dedi ve küt diye bir ses duyuldu. Adamın acı haykırışları restorant'da yankılanıyordu. Adamın kolunu kırmıştı!

"Doktor hanım isterse seni tedavi eder.

Bana doğru dönüp keskin bakışlarıyla yüzüme bakmaya başladı.

"Eder misin?" Afallamış yüz ifademi düzeltip kendime gelmeye çalıştım.

"Üzgünüm, ben psikiyatristim." Yalancı üzüntüyle cevap verdim. Adam ile alay ediyorduk resmen.

Ayaz, elini havaya kaldırıp korumaları çağırdı ve yaka paça dışarı attırdı.

"Yine merhaba Berfu...hanım." yine 'hanım' kelimesini ağzının içinden söylüyordu. Bu durumdan hoşnut olmadığı belliydi.

"Beni takip ettiğini düşünmeye başlayacağım. Burada ne işin var?" Tek kaşım havaya kalkmıştı.

"İş yerlerimi kontrol amacıyla geziyordum." İş yerlerim mi? Kaç tane iş yeri vardı bu adamın?

"İş yerlerin? Çoğul eki kullandığına göre bayağı var."

"Mütevazi olmayacağım, bir çok ülkede şirketlerim var." Gerçekten de mütevazi olmamıştı.

Yemyeşil gözleriyle bana bakmaya devam ediyordu. Yeşillerine hayrandım, isim verilemeyecek kadar güzel bir yeşil tonuydu.

"Yardımın için teşekkür ederim Ayaz...bey." Onu taklit ederek 'bey' kelimesini ağzımın içinden söylemiştim.

Bu durum ona komik gelmiş olacak ki küçük bir kahkaha attı. Gülüşü çok güzeldi. Tanrım, bana neler oluyordu böyle?

"Her neyse, yardımın için teşekkür ederim ama bukadar ileri gitmene gerek yoktu." Kollarımı göğsümde birleştirmiş, başımı dikleştirmiştim.

"Herkesin kırmızı çizgisi vardır doktor hanım." O da beni taklit ederek kollarını göğsünde birleştirmişti. Böyle yapması, kaslarını daha da belirgin hâle getirmişti.

"Ben masama döneyim." arkamı dönüp masama doğru yürümeye başladım.

"Buarada mesai dışında doktor değilim." Cevap vermesini beklemeden yürümeye devam ettim.

Masama geldiğimde Ferda şaşkın gözlerle bana bakıyordu.

"Karar verdin mi?" Ferda'nın suyunu alıp bir yudum içtim.

KIRMIZI DÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin