KIRMIZI DÜĞÜM

5.9K 165 124
                                    

09.11.2023

OY VERMEYİ VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN <3

Uyarı: Bu kurguda +18 sahneler, kan, vahşet sahneleri vardır. Küçük yaşta ve çabuk etkilenen kişilerin okumamasını tavsiye ediyorum.

Bu kitapta geçen kişiler ve kurumlar tamamiyle hayal ürünü ve kurgudur!

Kitabım da canlanmak isteyen güzel okuyucularım, 3.bölüme isimlerinizi yazın lütfen.

7 Kırmızı düğümlü bilekliğinizi takmayı unutmayın, iyi okumalar.

Instagram: ecemguler.r

Önizleme..

Omuzlarımı dikleştirmiş, kendimden emin adımlarla yürüyordum. Topuklu ayakkabımın sesi boş depoda yankılanıyordu.

Sol elimde bir silah vardı. Karşımda kan revan içerisinde yerde oturan o kişiye doğru yürüyordum.

"Beni gördüğüne pek sevinmedin galiba?" Gülümsüyordum. Ama yüzümde tiksinç bir ifade vardı.

"Beni öldürmeyeceğini biliyorum. Sen birini öldüremezsin Berfu, seni tanıyorum. Oyüzden boşuna gövde gösterisi yapma." Alaylı yüz ifadesine bürünmüştü. Utanmadan beni tanıdığını söylüyordu.

Elimde ki silahın namlusunu kafasına dayadım. Bunu hiç beklemiyor olacaktı ki bir anda irkildi.

"Hayır, beni tanımıyorsun." Yüzümde ki gülümsememi silmiyordum. Artık gövde gösterisi yapmadığımı anlamıştı. Ciddiydim, hemde çok ciddi. Onu öldürecektim.

Artık o alaylı yüz ifadesi yoktu, korkuyordu. Geri çekilmeye çalıştı ama yaralarından dolayı bunu becerememişti. Onu öldürmeden önce canını çok yakmıştık.

"Kaçışın yok, buraya kadarmış. Son sözlerini söyle."

"Bu sen değilsin Berfu. O, seni canavarlaştırmış!" dedi haykırarak. Korkudan titriyordu. Sona geldiğini o da anlamıştı.

"Ben hep buydum, sen ise bunu göremeyecek kadar kördün." Alnının ortasına yerleştirdiğim silahı ateşledim. Arkadasın da ki duvara onun parçalanmış beyin parçaları sıçradı.

Duvar artık gri renkte değildi. Kırmızı renge bulanmıştı.

Bu benim ilk cinayetimdi, ilk defa birini öldürmüştüm. Ama bu son değildi, canımı yakan herkesin canını almadan durmayacaktım.

Beni bir tek tanıyan vardı. O da Ayaz Algan'dı.

Ben Berfu Akar. Artık vahşileşmiş, içimde ki o gücü ortaya çıkartmıştım.

Herkese merhaba! Yeni bir kurguyla karşınızdayım. Aslında bu kurguyu uzun süredir yazmayı düşünüyordum ama ilk kurgumun bitmesini bekledim.

Biliyorsunuz ki ilk kurgum tamamiyle öylesine yazılmış bir kurguydu. Özene bezene yazmamıştım ama ona rağmen aranızda 'İsmi Lazım Değil' kitabını seven çok kişi oldu. Beni en başından beri sevip, yanımda olan okuyucularıma teşekkürlerimi iletiyorum.

Bu kurguda ne ararsanız var. Üstüne büyük bir emek harcayarak yazacağımdan emin olabilirsiniz. Sizin de bu hikayeyi çok seveceğinize eminim.

Kırmızı Düğüm'ün bir sonra ki bölümünde görüşmek üzere...

Kırmızı Düğüm'ün bir sonra ki bölümünde görüşmek üzere

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KIRMIZI DÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin