6. BÖLÜM: GARİP TANIŞMA

3.7K 312 61
                                    

Bir kelime, bir insanı bu kadar çok mutlu eder miydi?

6. BÖLÜM: GARİP TANIŞMA

&

"Baba siz napıyorsunuz, yangından mal kaçırır gibi kızı niye kaçırdınız? Tanışmak isteseydin eminim abim onu buraya getirirdi." Seslerin gelmesiyle uykum bölündü. Nolmuştu bana? En son hastanedeyim koşarak dışarı çıkmıştım ondan sonra biri beni arabaya bindirip kaçırmıştı. Ben kaçırılmıştım! Bunlar kimdi ve benden ne istiyorlardı?

Nasıl çıkacaktım buradan, ya zarar verirlerse bana. Üstelik beni neden kaçırdıklarını da bilmiyordum. Bir bu eksikti, artık kaçırılmadım da demem. Sorunsuz bir hayat geçirmek bana uygun değildi resmen!

"Bu kız niye uyanmadı lan. Ahmed torunuma ne verdin?" Yaşlı ses tonuna sahip birisi, bağırarak Ahmed diye seslendiği kişiyi çağırdı. Torunum mu? Kime dedi onu, bana demedi değil mi? Yeni uyanmış gibi gözlerimi yavaş yavaş açmaya başladım.

"Sonunda! Eyi misin kızım?" Gözümü açtığımda başımda biri vardı. "Ay tövbe bismillah." diyerek baş parmağımı ağzımın içine sokup kafamı kaldırdım. İçime gir teyze! Yeni uyanan birisinin başında ne diye sıkılırsın ki. Ya hortlak zannetseydim?

"Hanım çekil şöyle, torunumu korkuttun." Bu ses az önce Ahmed'i çağıran kişiydi. Bir dakika o bana torunum mu dedi? "Ne torunum mu?" derken bir ses daha işitmiştim. Kiminle söyledim diye bakarken benimle yaşıt bir çocuk gördüm. "Dede, ne dedin az önce?" Beraber aynı anda konuştuğum çocuk.

"Hanım dedim."

"Hayır dede o değil, ondan sonra?"
"Çekil şöyle dedim."

"Oda değil dede, ondan sonra ne dedin?"

"Korkuttun."

"Of dede, ondan önce ne dedin?"

"Torunum dedim."

"Bu kız mı?" diyerek beni işaret etti. "Evet o noldu?" Anlamayarak karşısında konuşan çocuğa baktı. "Allah." derken üstüme doğru çullandı. "Ay benim canım kuzenim, seninle çok iyi anlaşacağız." Boğuluyorum! Biri yardım etsin.

"Oğlum çekil bir şurdan, ikinizde kızı korkutuyorsunuz kız şokta şuan." Ay valla sonunda biri haklı konuştu. Öksürerek, "Ay çok doğru söyledin bey amcacım. Ben anlamıyorum noluyor burada biri açıklayabilir mi?" diyerek onlara baktım.

"Kızım ben babanın babasıyım doğal olarak senin de deden oluyorum. Adım Hasan, bu karım Dicle, sana sarılan şahıs kuzenin adı Kuzey-" derken kapı gürültülü bir şekilde açıldı.

"Baba siz napıyorsunuz, kızımı nasıl kaçırırsınız!? Üstelik bana haber vermeden?" dedi Agah Bey odaya dalarak, sesi endişeliydi. "Abi sen iyi misin, ne demek bana haber vermeden? Sana haber vererek mi kaçırsaydı?" Cidden Agah Bey, ne demek bana haber vermeden? Aşk olsun, haber verip mi kaçırılsaydım?

"Akıl mı kaldı oğlum? Ne kadar korktum kızımın kaçırıldığını öğrenince?" Kalbimde değişik bir şeyler olmuştu. Yataktan inerek Agah Bey'in yanına gittim. "Merak etmeyin Agah Bey ben-" derken birisi sözümü kesti.

"İyi misin Alanur?" dedi Oray endişeli bir şekilde. "İyi değilim." Bunu söylerken tripli bir şekilde söylemiştim. "Neden iyi değilsin?" Sesi ilgiliydi.

APEX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin