Kutsal*Özel

40 13 212
                                    

Merhaba!!!!!

Sizi lafa tutmadan keyifli okumalar dilerim, oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınızzz.
Zilal Tiran'nın anlatımı...
19 yıl önce...
•  •  •

  Anneler ne kutsaldır değil mi? Bir annenin rahminde bir yavru filizlenir ve o kutsal varlık dünyaya yeni bir savaşçı getirir...

  Hiçbir aşk acısı, hiçbir bıçak yarası, hiçbir acı benzemezdi o doğum sancısına...

  Kadının inlemeleri arasında duyulur o savaşçının kurtuluş naraları...

  Bir annenin şakaklarından akan ter, dudaklarından dökülen şükürler ve dudaklarda ki tebessüm...

  "Zilal hanım, artık almamız gerekiyor sizi" demişti Hemşire ama direnmek zorundaydım. O gelmeden doğuma girmeyecektim.

  "Hayır! A-ah onu bekleyeceği-" cümlelerim tamamlanmıyordu.

  "Zilal kızım inat etme gelmez" demişti Babam.

  Elimi karnıma koydum az daha sabret kızım lütfen baban için...

  "Baba bebeğimizin kalp atışını duymadı A-ah ı-ı-h resmin- de görmedi- bari doğumuna gelsin A-Ah" diye inlediğimde elimi sertçe karnıma koydum.

  "Doğum başlıyor! Doğumhaneyi hazırlayın" diye bağırmıştı doktorum.

  Hayır diyemedim... babası gelecek diyemedim çünkü gelmeyecekti...

  O adam hiç gelmeyecekti...

  Bunu kabullenişim sedye ile doğumhaneye alındığımda netleşti.

  "Doğum başlamış" demişti hemşire doktora bilgi vermek gibi.

  "A-ah!" diye inlediğimde sanki dokuz aydır içimde zor duruyormuş gibiydi.

  "Yeterli açılma yok" diye devam ettiğinde kasıklarımdaki sancı tarif edilemez bir hal aldığında gerçekten öleceğimi hissettim... bebeğimi kucağıma alamadan öleceğimi hissettim.

  "Zilal hanım 3 dediğimde ıkının!" demişti doktor.

  "3!" dediğinde adeta bütün kemiklerim kırılırcasına ıkındım.

  Gözümden acı ile süzülen yaşlar nefessiz kaldığımda ölüm ile buruna getirecek derecededeydi çektiğim acı...

  En zor şeyler hep kadınları buluyor ama bunların altından da sadece kadınlar kalkabiliyordu. Bu yüzden kutsaldılar işte...

  "Hadi Zilal hadi biraz daha ıkın" dediğinde var gücümle ıkındım.

  Acı ile hıçkırdım. "O-olmuyor a-ah!" diye mırıldandığımda son kez güçlüce ıkındım.

  "Olacak Zilal başarabilirsin hadi! Kadınsın sen kutsalsın" dediğinde daha güçlü ıkındım.

  Acıyla başımı geriye attığımda derin bir nefes çektim ama öyle derin değil yanaklarım şişecek kadar derin bir nefes...

HASTANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin