Acı ve Gözyaşı

30 9 334
                                    

Rei 6: Acı ve Gözyaşı
Ozan Doğulu & Sezen Aksu: Kaybolan Yıllar
Yeni bölüm ile hepinizeee merhaba arkadaşlarrr...

  Ölüm ne ansız gelirdi değil mi? Ölüm çaresizlikti...
  Hele kimsesiz kaldığınızı düşünün, o kişiden başka kimsenizin olmaması... Ne acı değil mi?
  İçinde kötülükten başka bir şey olmayan dünyada yapayalnız kalmak, bir insanın kanlara dolu kabusundan bile daha kötüydü bu dünyada yalnız kalmak...

  Her acı bir gözyaşıydı...
  Ölüm bir vedaydı...
  Tek bir kişiye olan veda değildi aslında...

  Koskoca bir cihanı terk etmekti, dünyayı...

  Peki ya düşünsenize ölen kişi sizin bu hayattaki tek dayanağınız ondan başka kimseniz yok işte bu sadece dünyayı terk etmek değildi bu bir insanın yarım kalması veya artık hiç olmamasıydı...

  "Benim güzel kızım" demişti dedem, dizine yatmıştım saçlarımı okşuyordu...

  "Dede bana masal anlatırmısın?" diye sordum, annem bana masal anlatırdı, ama sonunda hep ağlardı bu sefer dedemin anlatmasını istiyordum.

  "Anlatırım tabii" demişti dedem sonra başlamıştı dünyanın en gerçek ama masalına...

  "Bir zamanlar çok uzak diyarlarda develer tellal pireler berber iken bu topraklarda çok soylu bir padişah yaşarmış" demişti dedem ardından saçımı okşayarak devam etmişti...

  "Bu padişah o kadar güçlüymüş ki adını duyduklarında yedi cihan sarsılırmış" demişti dedem ki sözünü kesmiştim.

  "Adı çok mu korkunçmuş dedeciğim" demiştim mayışmış sesimle.

  "Öyleymiş... En kötü şeyler onun emrinde olurmuş ölüm gibi..." dediğinde küçük kız hayatında ilk kez ölüm gibi bir kelime duymuştu.

  "Ölüm ne dedeciğim?" diye sorduğumda masaldan biraz sapmış olsak da merakıma yenik düşüyordum.

  "Ölüm çaresizliktir peri kızım, ölüm bu hayatta artık olmamaktır." demişti dedem. Bense ona daha şaşkın gözlerle bakmaya başladım.

  "Hayattan sonsuza kadar kaybolan kişilere ölüm deniyor?" demişti küçük kız hayretle ne insanlar ne değişik kelimeler icat ediyordu böyle...

  "Onun gibi bir şey peri kızım" dediğinde dedem tekrar masalına devam etti. Masal bitti, son sözler bitti... onlar ermiş muradına biz çıkalım kerverine...

  Bir masal böyle bitmiş ve ben bu hayatta hep hayran olacağım adamın dizinde uyuya kaldım...

HASTANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin