Gizlenen aşklar-Bölüm 6

46 15 101
                                    

Beran'la arabada ilerlerken bir süre ikimizde sessiz kalıp arabada çalan şarkıyı dinledik. Bir süre sonra arabadaki sessizliği Beran bozdu.

"Kuzum iyi misin? Bu aralar kafan biraz karışık gibisin. Yani anlıyorum önünüzde kocaman yeni bir hayat var ama bu sıkıntın sanki biraz farklı. Seni üzen ya da kafana takılan başka bir şey mi var?" dedi.

Bakışlarımı yoldan alıp Beran'a çevirdim. Dikkatle arabayı kullanıyordu. Yine doktor önlüğünün içinde çok güzel duruyordu veteriner arkadaşım. Derin bir nefes alıp dudaklarımı yaladım.

"Bir şey yok, Beroşum iyiyim bir sorun yok. Sadece iş konusu bu aralar beni biraz tereddüt ediyor o kadar. Bir de sizden, ailemden uzakta dört beş ay geçirmek beni biraz üzüyor. Allahtan Güneş de benle en azından bu sefer yalnız değilim" dedim.

"Canım benim öncelikle bu sizin hayalinizdi ve bu hayalinizi gerçekleştirmek için bir yola girdiniz ki bundan daha güzel bir şey olamaz. Ayrıca bu hayalinizi gerçekleştirirken de çok başarılı olacağınıza adım kadar eminim. İkincisi de dediğin gibi yalnız değilsin, değilsiniz. Sen Güneş'e, Güneş sana emanet. Evet, bizden uzakta geçireceğiniz günler yüzünden inan bende çok kötü hissediyorum ama sizin hayalinizi gerçekleştireceğinizi bildiğim için buna göz yumuyorum" dedi tebessümle.

"Biliyorum Güneş'leyim yalnız değilim. Bunun hayali çok kurduk ve şimdi gerçek oluyor, fakat yine de korkuyorum. Ya olmazsa? Ya başaramazsak?"dedim üzgünce.

Beran bir anlık gözlerini yoldan alıp bana çevirdi ve tekrar yola dönüp hafif sitem dolu sesiyle "Saçmalama. Eğer Güneş'in ürünlerindeki umudu görmeselerdi ona bu teklifi yapmazlardı. O da sana bu teklifi yapmazdı. Daha en başından o seminerde Güneş'i elerlerdi. Hatta seminere bile davet etmezlerdi" dediğinde düşündüm. Aslında Beran haklıydı.

"İnşallah dediğin gibi olur Beran dedim dudak büzerek, Umarım her şey istediğimiz gibi olur" diye devam ettim.

Beran gülümseyerek Güven bana her şey çok güzel olacak. Biliyorsun ki benim her söylediğim olur dedi. Haklıydı. Beranın hisleri çok kuvvetliydi. O yüzden ona güvenim sonsuzdu. Gerçekten bazı şeyler Beranın içine doğuyordu resmen. Evet, benimde hislerim kuvvetlidir fakat Beran'ın hisleri ona bahşedilen bir hediyeydi.

"Biliyorum! Bilmez miyim" dedikten sonra Beran'a gülümsedim.

Beran "Ayrıca içimdeki ses bana başka bir şey var. Sıkıntın bir tek bu olamaz"dediğinde ona bakmaya devam ettim.

"Gerçekten başka bir sorun yok canım. Olsa söylerdim"dediğimde şüpheli bakışlarını bir anlık üzerimde gezdirip yola çevirdi.

Sinsice sırıtıp bana bir yan göz daha attığında "Kız yoksa sen birinden mi hoşlanıyorsun da böyle dertlendin. Bırakıp gideceksin diye mi üzülüyorsun? "dediğinde hayretle ona baktım.

"Ha? O da nereden çıktı Allah aşkına!"dedim şaşkınca.

Tatlım ben hoşlandığım kişiyi maalesef sadece rüyalar diyarında görebiliyorum... Ben ne diyorum be!

"Evet, evet kesin! Var sende bir haller dedim sana. Baksana şaşırmandan bile belli. Sadece yurt dışına gidiyor oluşunu kafana takamazsın!" dediğinde hala hayretle ona bakıyordum.

"Ay yok öyle bir şey saçmalama Beroş! Öyle bir şey olsa söylemez miyim size? Üstelik bunu nereden çıkardın diye düşünüyorum. Onun şaşkınlığı içerisindeyim!" dediğimde Beran yine bana yan bakış atıp "Bilemiyorum vallahi Elyacığım" dedi imayla.

"Aşk olsun! Ne zaman sizden aşk konularımı sakladım?" dedim dudak büzerek.

Beran düşünür gibi bir anlık sustu daha sonra "Hiç bir zaman İşte o yüzden şimdi soruyorum ya! Şu kafanı allak bullak edenin kim olduğunu!" dediğinde gözlerimi kapatıp açtım bir kaç defa. Beran'ın hisleri gerçekten kuvvetliydi. Evet, bir şeyim vardı. O saçma sapan rüya yüzünden günlerdir hala tuhaftım ama bu rüyamı başka kimseye anlatamazdım. Çünkü çok çocukçaydı!

Kraliçe'nin KalbiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin