🎧When the party's over — Billie Eillish
«Для багатьох людей кохання є глибоко особистою та емоційною зв'язком, який може приймати різні форми. Це може бути емоційна прив'язаність, романтична пристрасть, взаєморозуміння, підтримка та бажання бути разом. Кожна людина восприймає кохання унікальним чином, і його значення може змінюватися з часом.
Для деяких кохання пов'язане із задоволенням фізичних та емоційних потреб, для інших це може бути символом відданості та вірності. Кохання може також бути покликане створювати родину, спільні цілі та спільне життя. Узагальнюючи, кохання для багатьох є важливим аспектом людського досвіду, що приносить радість, задоволення та глибокий зв'язок з іншими людьми.Вчені вважають, що кохання як складний феномен, що включає багато аспектів, від нейробіології до психології. Дослідження показують, що кохання може впливати на роботу мозку, викликаючи хімічні зміни та взаємодіючи з різними системами. Також вивчається соціальний та культурний контекст кохання. Однак це залишається складним явищем, що важко повністю розгорнути в наукових термінах.»
***
Для мене кохання означає емоційно привʼязаність до людини.Відчуття внутрішнього спокою і абсолютної довіри.Ти закохуєшся один раз і назавжди не взмозі щось з цим вдіяти.І навіть якщо ти знаходиш нового партнера, будеш брехати все життя, що не любиш його, але виявиться навпаки.— Так я розумію — що саме зараз я розумію, що закохалась в Джеймса як остання дура.Що не можу без нього жити?Що почуваюся в його обіймах, як мала дитина?
— Да Фьюрі, все зробимо, — я втомлено видихнула — Він вийшов в магазин.До зустрічі! — ліжко було холодне ще з вчорашнього вечора.Адреналін в крові перевищив норму того вечора.Він був розбавлений 50 грамами міцного алкоголю і вийшло те що вийшло.Збрехала б якби сказала, що мені не сподобалось.Але він не давав про себе знати і це дуже дивно.Ми знаходимось на завдані, я розумію, що перейшла межу піддаючись власним почуттям.
Але це не привід карати мене ігноруванням і своєю відсутністю.Нове життя, нова робота це все що придавало мені сил.Але зараз це все не мало для мене ніякого сенсу і значення без нього.
Робота — знайти Рамлоу.Зараз його знають всі штати.Всі активно шукають.Але головне завдання для нас.Знайти і ліквідувати.Але я не можу нічого зробити сама.Мені потрібно бути наживкою з підстрахуванням, інакше нічого не вийде.Рамлоу заліг на дно, ставлю десять баксів, що в нього нічого не виходить.Він не може набрати команду і моя кров абсолютно нічого йому не дає і не дасть.Якщо я сама не розвинула свої здібності, і не знаю як їх контролювати, то що можна говорити про нього
ВИ ЧИТАЄТЕ
Тільки Він і Вона: у Всесвіті Жорстокості
FanficЯ дочка Олександра Пірса й Христини Берест.Народженна 1993 року 23 березня під повним місяцем. Яка з самого дитинства було приречена на жорстокість та вбивства. Я ненавиджу його.Для нього я просто річ без емоцій та почуттів. Він тренував мене і виро...