Те що вивів на прозорий дисплей Старк, здавалось мені не зовсім зрозумілим.Я примружила очі намагаючись зрозуміти хоча б щось, але всі зусилля були марні.
Тоні наче відчуваючи захоплення, спеціально мучив всіх присутніх своєю довгою безшумною паузою.В чому доктор Беннер його повністю підримував.Нарешті Барнс не витримав і голосно видихнувши схрестив руки підходячи до мене ближче.—То ти нарешті скажеш що там?Чи ми будемо стояти так ще годину?! — я повністю відчувала його пульс, який наче передався мені і гупав в мене в вухах через нерви.Здавались робили обстановку ще більш розпеченою.Старк вдоволено саркастично посміхнувся, одним простим рухом руки приземляючи папку на стіл.І в відповідь так само зухвало схрестив руки наче кидаючи виклик, але згодом побачивши невдоволений погляд Стіва, який так само був на нервах.Відступив і нарешті почав те, що він мав сказати декілька десятків хвилин тому.
— Отож, всі її життєві показники в нормі.Життю і здоровʼю абсолютно нічого не загрожує.Але є одне але... — він зробив паузу перемикаючи на фотографію головного мозку під час МРТ.На цьому зображенню абсолютно не було нічого дивного або ж того що я бачу перший раз.
— Яке але? — я вже згорала від того наскільки хотіла дізнатись, що він там таке дивне побачив.Те чого я не знала; те чого не відчувала; чи навіть не підозрювала.Я почала шкрябати стіл не звертаючи увагу на легку імпульсивну біль в пальцях.
— Працюючи над дослідженнями в області нейронауки, ми проводили серію експериментів із збільшеною увагою до активності мозку під час комунікації. Під час одного з експериментів з використанням функціонального магнітно-резонансного обстеження фМРТ* ми помітили несподівану синхронізацію активності мозку. — розпочав був доктор Беннер показуючи синьою кульковою ручкою на знімки мозку повільно рухаючи по екрану, предʼявляти те про що саме він розповідає.
— Простими словами.Вона надто особлива.Ця сила набагато сильніше ніж просто телепат.Через наші дослідження можу констатувати декілька фактів які притаманні їй: вона може залазити в чужу голову, не тільки читаючи думки чи бажання.А й повністю продивляючись всі спогади, ті які механічно були стерті з памʼяті й нові, — пояснив простішими словами Тоні.Розуміння того що я не така як інші в мене були, але те що я надто особлива.Вганяло мене в ступор з якого важко було вийти сухою.Я злегка звела брови прикусуючи язик, все що я могла зараз зробити.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Тільки Він і Вона: у Всесвіті Жорстокості
Fiksi PenggemarЯ дочка Олександра Пірса й Христини Берест.Народженна 1993 року 23 березня під повним місяцем. Яка з самого дитинства було приречена на жорстокість та вбивства. Я ненавиджу його.Для нього я просто річ без емоцій та почуттів. Він тренував мене і виро...