7| Asi İsyan

73 13 13
                                    

Gözümü kapatıp açtığımda değişen hiçbir şey yoktu. Aktan arenanın üstündeydi. Ve sekiz yıldır bu dövüş sporunun içinde olup ünlenmişti.

Gizli kimliğini bulmuştum artık. Sanki tanrının sihriydi bu. Ya bize büyü sunmuş ya da en büyük laneti vadetmişti. Hangisi olduğuna biz karar verecektik. Tıpkı herkesin içinde bulunmak zorunda olduğu iyi ve kötünün savaşı gibi;

Aydınlık ve karanlığın savaşıydı bu.

Aktan veya Asiyan, Korsan isimli dövüşçüyü tek hamlede halatların üstüne attığında acı dolu bir inleme işittik. Darbesi sertti, öldürmek ister gibiydi. Baloda gördüğüm kibar beyefendiden çok... Çok uzak.

Maskeler ve ardında kalanları.

Aktan'ın maskesinin altında Asiyan vardı.

"İyi misin Korsan," diye alayla bağırdı sunucu. Ezerek onun üstünde manipülasyon tekniği uyguluyordu. "Anlaşılan seni yanlış  tanımışız. Bana bu görüntü neyi anımsatıyor biliyor musunuz?" Herkes tezahürat yaparken sunucunun söylediklerini dikkatle dinleyerek pis pis sırıtıyorlardı. "Lolipopu yere düşen tatlı bir çocuğa."

Asiyan ve Korsan ölüm kalım savaşlarına devam ediyorlardı. Sunucunun son söyledikleriyle Korsan devasa bir öfkeye kapılmış olmalıydı ki sendeledi. Asiyan bunu fırsat bilerek çenesine sert bir yumruk attı. Korsanın kafası halatlardan aşağı düştüğünde boynunun kopmasından korkmuştum.

"Orospu çocuğu." diye öfkeyle haykırdı Korsan. Ağzından kanlar akıyordu. Adeta ateş püskürüyordu. Hali çok korkutucuydu. Hızlıca Aktan'a baktım. Fazla sakindi. Başını yana yatırmış, maskenin altından gülümseyerek Korsan'ı izliyordu.

Tanrım...

Korsan kelimenin tam anlamıyla Asiyan'ın üstüne çıkarken Asiyan kıpırtısızca bekliyordu. Sanki iki metre bir adam onun üstüne çıkmıyormuş gibiydi.

Yumruklarını kaldırarak birbirlerinin etrafında dönmeye başladılar.

"Asiyan." diye haykırdı kalabalık. "Asiyan, Asiyan, Asiyan!" Ve avazı çıktığı kadar gürlediler. "Asi İsyan!"

Korsan kendi etrafında döndü. Hayretler içinde tribünlerden rakibinin adını nasıl da büyük bir coşkuyla bağırdıklarına şahit oldu. Asiyan Korsan'ın boynundan tutarak onu yere yasladı. Üstüne çıktı ve sert yumruklar atmaya başladı. Korsan'ın hareket etmeyen bedeni Asiyan'ın altında kana bulandı ama Asiyan durmadı, vurmaya devam etti.

"Ve görülen o ki," diye haykırdı sunucu. "Bu gecenin galibi Asiyan!"

Çığlıklar koptu. Bağırışlar yükseldi. Avazları çıktığı kadar bağırdılar. Yanımdaki bir adam göbeğini kaşıyarak birasını ağzına dikti ve, "N'oldu sikik? Yediremedin mi?" dedi.

Gülmemek için dudaklarımı dişlediğimde bakışlarım tekrar arenaya döndü. Sunucu Aktan'ı omzundan tutarak kaldırdı. İki tane sağlık görevlisi koşa koşa Korsan'ı alıp çıktılar.

Ve oyun bitti.

Sunucu Asiyan'ın elini havaya kaldırdı. "Günün şampiyonu," Coşkuyla bağırdı. "Aramıza tekrar hoş geldin, Asi isyan."

BAZILARIMIZ KARANLIKTA DOĞARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin