Britney Spears- Toxic
Karamelek'e gittiğimizde gece yarısını çoktan geçmişti. Üstümüze binaların gölgeleri düşüyor ve bizi olduğumuzdan daha derin bir karanlığa itiyordu.
Karamelek'in önünde durduk. Kerem ve Gülsüm manzarayı süzerken onları izledim. Kerem'in kaşları çatılmıştı. "Burası tekin bir yer değil, İzel."
"Ve biz de tekin insanlar değiliz Kerem." diye sırıttım. Bir an önce içeriye girmek istiyordum.
Cebimdeki telefonun titreşimini hissettiğinde telefonu elimden alarak sokağın köşesine adımladım. Kerem ve Gülsüm bana bakıyordu. "Siz gidin, birazdan gelirim." dediğimde başlarıyla onayladılar ve içeriye girdiler.
Aramayı cevaplama tuşuna bastığımda ağzımdan ateşler püskürtmek istiyordum. "Efendim, Tolga."
"Neredesin sen?" dedi hattın ucundan, keskin sesiyle.
"İyiyim teşekkür ederim. Sen nasılsın?"
"İzel, kes zırvalamayı da nerede olduğunu söyle."
"Sana ne, Tolga. Abi olayını konuşmamış mıydık?"
Öfkeyle nefes verdi. "Başlayacağım abi olayına da. Saatten haberin var mı senin?"
"Var Tolga. Bu saatte birilerinin aranmaması gerektiği sana öğretilmedi mi?" Ve telefonu kulağımdan uzaklaştırıp hızlıca kapattım. Üstümdeki yük azalmıştı. Bana sürekli baskı uygulayan bir abiden farkı yoktu.
Telefona gelen mesajları ve aramaları görmezden gelerek elimdeki cihazı sessize aldım ve Karamelek'e girdim.
Aynı koridordan geçtiğimde çocuk beni başıyla onayladı. Beni tanımasına şaşırsam da tepki göstermedim. Siyah kapıyı açarak içeri girdim.
Hissettiğim en yoğun şey, kesinlikle içki kokusuydu ve özlediğimi sanmıyordum.
Bu sefer daha eğlence odaklıydı. Arena yoktu ve insanlar içkilerini yudumlayarak dans ediyorlardı.
Elime bira alarak dans edenlerin arasına karıştım. Terli vücutları bana çarpıyordu. Saçlarım yüzüme yapışıyordu. Birayı içmeye çalışırken üstüme döküyordum.
Ama sorun yoktu.
Çünkü eğleniyordum.
Çünkü burada kimseye hesap vermek zorunda değildim.
Kendime bile.
Britney Spears, Toxic çalmaya başladığında yerimde zıpladım. Bu şarkıya bayılıyordum. Dans etmeye başladım. Bira şişesini yere fırlattım. Saçlarımı savurdum. Yere eğildim. Ellerimi tenimde gezdirirken şarkının ritmine uygun hareketler yapıyor ve bedenimi kıvırtıyordum.
Bir süre sonra kalabalıkta bir daire oluştu. Dairenin ortasında ben vardım. Herkes beni izliyordu.
Onları görmezden gelerek gözlerimi kapattım. Kendi etrafımda bir tur döndüm. Kollarımı kaldırdım ve bedenimden bacaklarıma kadar yol çizdiğimde eğildim. Kıkırdayarak başımı arkaya yatırdım ve onu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAZILARIMIZ KARANLIKTA DOĞAR
Mystery / Thrillerİzel, Örgüt'te ajan olarak görevlidir. Örgüt'ün kurucusu İzel'e en önemli görevini verir. Görev, şehrin en zenginlerinden birisi Aktan Kancaoğlu'nu ağına çekerek öldürmesidir. Bunu dilsiz olan Leydi Afoni kimliğiyle yapması gerekmektedir. Ancak bir...