Giriş

3K 141 68
                                    

Kapak için beccar02 ye çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️

Ağaca sırtını dayayan genç, aldığı hazla kesik kesik nefes alıp veriyordu. Dizlerinin üzerine duran sarı saçlı kadının, dudakları arasında kayıp giden aleti her geçen saniye sertleşirken daha da zevke geliyordu.

Bir süre sonra ayağa kalkıp yer değiştirdiler. Bu defa kadın mini eteğini yukarı doğru kaldırıp, ellerini ağaca yaslarak poposunu gence döndü.

Tır şoförü sertleşen aletini tükürükleyip, deliğe doğru yerleştirerek bastırmaya başladı. Biraz zorlayınca kadının acı dolu iniltileri arasında aleti içine doğru yol aldı. Nihayet tamamen içine girince hızla nefes alıp vererek git gel yapmaya başladı.

Bir eliyle boynundan tutarken, diğer elini kadının göğüslerinde gezdirmeye başlamıştı. Yavaş bir şekilde eli aşağı doğru inerken, eline sert bir şey gelince "O ney lan öyle amına koyayım!" diyerek korkuyla önce elini çekti. Sonra da aletini poposundan çıkardı.

Kadın şaşkın bir şekilde "Noldu?" diye sordu.

"Sen kadın değilsin amına koyayım!"

"Ne farkeder devam etsene!"

Gencin bütün zevki bir an da kaçmıştı. Dizlerine indirdiği iç çamaşırını ve pantolonunu beline çekip düğmesini iliklerken "Bana niye travesti olduğunu söylemedin amına koyayım!" diyerek yüzünü ekşitti tiksinerek.

"O kadar para verdin devam etmeyecek misin?"

"Siktir git ya. Benim de Allah belamı versin. Kadınla, travestiyi ayırt edemedim amına koyayım!" dedikten sonra hızla yol kenarına park ettiği tıra binip oradan uzaklaştı.

........

"Sonra basıp gittim amına koyayım!" derken onu dinleyen tırcılar kahkahayı basmıştı.

"Lan Yağız alemsin ya. Başladığın işi niye yarım bırakıyorsun? Kalkmışın günahı olmaz amına koyayım."

Arkadaşlarından biri "Arkadan verince de mi çakozlamadın mı işi lan?" deyince yine basmışlardı kahkahayı.

"Artık tırın arkasına götçü Yağız yazdırmak farz oldu."

"Tamam da abi hiç adem elmasını da mı farketmedin?"

Yağız çayından bir yudum aldıktan sonra "Tamam dalga geçip durmayın ya artık. Kırk yılın başında bir kaçamak yapayım dedim. Onu da elime yüzüme bulaştırdım. Acemiliğime geldi. Yaptık bir hata işte. Anlattığıma pişman etmeyin adamı. Çok karanlıktı. Mini etekliydi, sarı uzun saçları vardı. Göğüsleri, kalçaları falan ne bileyim işte, kadından hiçbir farkı yoktu. İşe başlamadan önce dalgası var mı diye mi bakacaktım amına koyayım?" dedi dudaklarını sıkarak.

"Sesinden de mi anlamadın be oğlum."

"Yok valla. Her şeyiyle kadın gibiydi."

Karşısında oturan orta yaşlı adam "Onu bunu boşver de muamelesi nasıldı?" diye sordu.

"Bir sakso çekti. Ayaklarım yerden kesildi. Ama şansıma tüküreyim işte ibne çıktı."

Adam gülerek "İbne deyip geçme. Bazıları var kadınlarda bulamadığın her şeyi onda bulursun" deyince etrafında oturanlar "Oooo Adnan abi. Sen de az değilsin ha. Bu yollarda kaç tane ibne götürdün kimbilir?" dediler alaycı bir sesle gülerek.

Ayağa kalkan adam "Ben artık kalkayım. Bende anlatacak çok hikaye var da. Yarın yola çıkacağım. Başka bir gün anlatırım. Sizde Yağız'in üzerine çok gitmeyin. Bu yollar sürprizlerle dolu. Karşınıza kim çıkar hiç belli olmaz. Hadi size iyi akşamlar gençler" diyerek yanlarından ayrıldı.

TIRCI //BxB// Final Yaptı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin