Yağız, beyaz saçlı adama bakarak "Günlerdir merak ettiğim bir konu var. Küçük bir çocukmuş gibi oğlunun peşine adamlarını takıyorsun. Amacın ne senin? Ne istiyorsun Anıl'dan?" diye sordu.
"O benim dünyadaki tek varlığım. Ondan ne isteyebilirim ki? Sadece onu çevresindeki it kopuktan korumaya çalışıyorum."
Genç tır şoförü kaşlarını çatarak "Ama gördüğüm kadarıyla koruyamıyorsun. Aksine bu şekilde baskı yaparak, oğluna ne kadar kötülük yaptığının farkında değilsin. Sırf senin baskılarından kurtulmak için karşısına ilk çıkan adamın sözlerine kanmış. Her şeyi geriden bırakacak kadar gözünü karartıp peşinden gitmiş. Oğlun gay olduğu için mi kısıtlamaya çalışıyorsun onun özgürlüğünü? İstanbul'a götürüp ne yapacaksın? Sırf gay diye odaya kilitleyip ömürboyu ceza mı vereceksin Anıl'a?" diye sordu.
Adam gülümseyerek başını sağa sola sallarken "Gay olarak doğduğu için oğlumu suçlayacak kadar cahil birisine mi benziyorum, bu demir parmaklıkların ardından bakınca? Ben sadece onu, menfaatçi ve seviyormuş gibi görünen aç gözlü kansızlar üzmesin diye çabalıyorum. Karşısına onu üzmeyeceğine inandığım biri çıksaydı kesinlikle böyle davranmazdım. Anıl'a çok dil döktüm. Mustafa'nın ne kadar aşağılık biri olduğunu anlatmaya çalıştım. Ama aşk gözünü o kadar kör etmişti ki ne dediysem vazgeçiremedim. Onun gerçek yüzünü kendi gözleriyle görmesi gerekiyormuş. Öyle de oldu zaten. Her zaman olduğu gibi yine ben haklı çıktım. Şimdi ben sana soruyorum. Antep'e bıraktıktan sonra niye tekrar onun peşine düştün sen? Yoksa Mustafa iti gibi sende mi zengin olduğu için kandırıp aklını çelmeye çalışıyorsun?" diyerek baktı ona.
"Anıl'ın ne kadar büyük bir hayalkırıklığı yaşadığının farkında bile değilsin. Uğruna ailesinden vazgeçip Antep'e gelen Anıl, sevdiği adamın, seninle iş birliği yapmasından dolayı ne kadar derinden sarsıldığını tahmin bile edemezsin. Sözde adamlarını peşine takıp koruduğunu sandığın oğlun dün gece aşkına karşılık bulamadığı için intihar etmeye kalktı haberin var mı senin? Ben sadece kendisine kötü bir şey yapmasın diye gittim peşinden" dedi sinirle genç tır şoförü.
"Anıl o it yüzünden intihar mı etmeye kalktı? Oğlumun hayatına giren o şerefsizi en başında gebertmeliydim!"
Yağız "Bir tek Mustafa değil, onu bu derece hayattan soğutan her şeyden sende sorumlusun. Senden kurtulmak için başka birisinin sevgisine sığınmak istemiş. Mustafa'nın bu kadar şerefsiz olacağını tahmin edemeyecek kadar inandırmış kendisini. O hayatı boyunca biraz olsun birisine güvenmek, biraz olsun sevilmek istemiş. Ama sen peşine adamlar takarak sürekli yanlışlar yapmasına sebep olmuşsun" diyerek sinirle sıktı tuttuğu parmaklıkları.
Onu ellerini arkasında bağlayarak sakin bir şekilde dinleyen adam "Sen hâlâ benim soruma cevap vermedin. Antep'te onunla ayrıldıktan sonra aşık olduğun için mi tekrar gittin peşinden. Yoksa zengin olduğunu öğrendiğinde acaba bende Mustafa gibi bir şeyler kopartabilir miyim diye düşündün?" diyerek sıktı dişlerini.
"Sakın beni o şerefsizle karıştırma. Benim senin paranla işim yok. Asla da olmaz. Anıl'ın ne kadar özgür ruhlu biri olduğunu daha İstanbul'dan yola çıktığımızda farketmiştim. Yaşadığı hayalkırıklığıyla neler yapabileceğini hissetmiştim. Sadece onun iyi olduğundan emin olmak istedim. İyi ki peşinden gitmişim. Yoksa Mustafa ve senin yüzünden, Anıl hayatta olmayacaktı bugün" dedi.
"Anladığım kadarıyla onun ne kadar hassas biri olduğunu ve zaaflarını öğrenmişsin. Mustafa gibi seninde kendine aşık edip onun duygularıyla oynamana izin vermeyeceğim. Bana oğlumun peşini bırakmak ve bir daha onun karşısına çıkmamak için ne kadar istediğini söyle" diyerek ceketinin cebinden çek defterini ve kalemini çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIRCI //BxB// Final Yaptı
Historia CortaÇocukluğu, tır şoförü olan babasıyla birlikte yollarda geçen Yağız ile aşkı uğruna babasına rest çekerek, sevdiği adam için her şeyden vazgeçen Anıl'ın yolları bir gece vakti kesişir. Çaresiz bir şekilde otostop çeken genci alarak, yola çıktıktan so...