Karakolun önünde babasına, öfkeyle bakan Anıl'a "Biliyorum hayatına çok fazla müdahale ettiğimi düşünüyorsun. Belki de bu yüzden annen öldüğünden beri benden hep nefret ettin. Ama ben bütün bunları, annene seni koruyacağıma söz verdiğim için yaptım" dedi üzgün bir sesle.
"Yıllarca bana yaptığın baskıya sakın annemi karıştırma! Annem yaşasaydı, bana bu şekilde davranmana asla izin vermezdi. O, beni bu hayatta anlayan tek insandı. Keşke annem yerine sen ölseydin!"
Osman'ın bu sözler kalbine bir bıçak gibi sallanırken, yüreği paramparça olmuştu. Ama yanlış bir yol seçerekte olsa, bütün bunları onu korumak için yaptığını oğlunun yüzüne söylemek istiyordu.
O sözleri sineye çekerek "Annen ölmeden önce seninle ilgili her şeyi bana anlatmıştı. Başta buna inanmak istemedim. O zaman ki aklımla seni, arkadaşlarından uzak tutarsam her şeyin düzeleceğini sandım. Bunun böyle bir şey olmadığını öğrendiğim de ise artık çok geçti. Tam sana bu konuda destek olmaya karar verdiğimde ise bu defa Mustafa iti girdi hayatına. Onun nasıl biri olduğunu defalarca anlatmaya çalışsam da bana inanmadın. Çünkü bana inanmaman için yıllar içinde sana karşı bir çok hata yaptığımın farkındayım. Şu an bile benden nefret ediyorsan, bunun tek suçlusu sadece benim. Annen öldükten sonra ne yapacağımı, seni Mustafa gibilerinden nasıl koruyacağımı bilemedim. Sandım ki her an gözümün önünde olursan, seni üzmeye kimse cesaret edemez. Ama yanılmışım. Sana yaşattıklarım için çok pişmanım. Ne olur affet beni oğlum" dedi.
Başını sağa sola sallayan Anıl "Sen, beni korumak istemedin ki. Yanlışlıkla erkek arkadaşlarımın birisiyle, küçükte olsa duygusal anlamda bir şeyler yaşarım diye ödün koptu. Benim bir erkeğe aşık olacağımdan korktun hep. Sen şimdiye kadar yaptığın her şeyi gay olduğum duyulmasın diye yaptın. Benim de bir kalbim, duygularım ve düşündüğünden farklı hayallerim olacağı umrumda bile olmadı. Beni bir kez olsun anlamaya çalışmadın sen. Bu yüzden seni asla affetmeyeceğim!" diyerek baktı babasına.
Her sözü yüreğini biraz daha yaralarken, gözyaşları süzülmeye başlamıştı babasının gözlerinden. "Ben seni sadece korumak istemiştim" dedi ağlamaklı bir sesle, oğluna affetmesi için yalvarırcasına bakarken.
"Sana bir şey daha söyleyim mi? Annemden sonra bana, gerçekten değer veren biri daha çıkmıştı karşıma. Senden daha fazla düşünen ve önemseyen biriydi. Ne zaman başım sıkışsa hep o vardı yanımda. Ama herkesi korkutup kaçırdığın gibi onun da, hayatımdan sonsuza kadar çıkmasına sebep oldun. Günlerdir en zor anımda yardıma koşan, bana sürekli destek olan kişi, senin yüzünden şu an gözaltında. Mutlu olabilirsin. Yine istediğin gibi tek başıma kalacağım bu hayatta. Bunun için sana teşekkür etmemi asla bekleme benden."
Osman "Senden teşekkür beklemiyorum ama bu defa yanılıyorsun. Tırcı çocuk birazdan serbest kalacak" diyerek baktı oğluna.
"Nasıl yani?"
Başını aşağı yukarı sallayan adam "Evet. Mustafa şikayetini geri çekti. Yağız'ı birazdan salacaklar. Antep yolunda karşına onun gibi iyi ve güvenilir biri çıktığı için çok şanslısın. En başından beri senin için neler yaptığını biliyorum. Eğer onunla bir gelecek kurmak istiyorsan, sana seve seve destek olurum" dedi gencin babası.
Babasından bu tür sözler duymaya alışık olamayan genç, şaşkın gözlerle bakarak "Sen ciddi misin?" diye sordu.
"Tabi ki ciddiyim. O tırcı, seni benden daha iyi koruyacağını defalarca kanıtladı. Oldukça güvenilir ve dürüst bir genç. Ayrıca seni seviyor. Artık içim rahat bir şekilde, gözüm arkada kalmadan işlerimin başına dönebilirim. Tabi beni affedersen içim daha da rahat olur" derken, yalvaran gözlerle baktı oğluna bir kez daha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIRCI //BxB// Final Yaptı
Short StoryÇocukluğu, tır şoförü olan babasıyla birlikte yollarda geçen Yağız ile aşkı uğruna babasına rest çekerek, sevdiği adam için her şeyden vazgeçen Anıl'ın yolları bir gece vakti kesişir. Çaresiz bir şekilde otostop çeken genci alarak, yola çıktıktan so...