Günün Dördüncü bölümü.
Gözüm mahvoldu ama bitirmeden gitmeyeceğim. Yeni kitabın tanıtımı da yarın gelir canolar. Bu gece sıkar biraz yani.
Malum sahneyi kimden okumak istiyorsunuz? Savas mı Utku mu? Düzgün sayıda cevap gelirse yazacağım bölümü. Görmezden gelmeyin bu yüzden.
İyi okumalar
×
Utku
Planın ikinci günündeydim. Haftasonu olduğu için Savaş evdeydi ve ben de biraz ders çalışmıştım. Ancak plan aklıma geldiğinde harekete geçmeye karar vermiştim.
Sabah evden kıyafetlerimi almıştım. Planım içinse markete gidip gelmiştim.
Yerimden kalkarken masanın üzerindeki lolipopu ve test kitabıyla kalemliğimi aldım. Üzerimi düzeltip salona girdim. Savaş oradaydı bense yatak odasında çalışıyordum.
Salondaki koltukta oturan ve telefonla konuşan adamı gördüğümde derin bir nefes alıp verdim. Lolipopun paketini açıp ağzıma koyduğumda salona girdim.
"Ben sana zaten söyledim ya onu. Aklın nerede senin?" Hafif sitemliydi sesi. Kimle konuştuğunu merak ettim.
Göz hizasına girip karşısındaki masaya oturdum. Kitabı ve kalemliği bıraktım.
"Bu Can denen herifle çok takılıyorsun bu aralar." Dediğinde Cengizle konuştuğunu anladım.
Bakışları benim olduğum tarafa kaydı ve konuşmayı dinlerken bana baktı.
Gülümseyerek testime döndüm. Rastgele bir sayfa açıp kalemi elime aldım. Diğer elim lolipopun sapını kavradı. Onu dudaklarımı tamamen dışarı çıkaracak şekilde ucundan emip yutkundum.
"Ne bileyim, dün bir bugün iki." Göz ucuyla ona baktığımda lolipopa baktığını gördüm. Odağını yakaladığımı anladığım an lolipopa odaklandım.
Dilimi dışarı çıkararak lolipopu üzerine sürttüm. Pembe lolipop tükürükle parlarken bu sefer tamamını ağzıma alıp yanaklarımı içe çökecek şekilde emdim şekeri. Tatlı tat damağıma yayılırken şekeri dudaklarımın üzerine ruj gibi sürdüm. Ben bile bu hareketlere yükselirken Savaş'ı düşünemiyordum.
"B-burdayım dinliyorum." Sesini duyduğumda sırıttım.
Oyuna devam edecek lolipopu bu sefer yanağımı şişirecek şekilde tutup en sonunda ıslak seslerle emdim. Savaş'ın yutkunuş sesini duyduğumda ise amacıma ulaştığımı anlıyordum. Bu esnada çözdüğüm sorularla sayfayı çevirdim. Gerçekten de amacıma ulaşmama az kalmış gibi hissediyordum.
"Tamam sonra konuşuruz." Savaş'ın sesini duyduğumda hareketlendim.
"Aşkım bir şey soracağım." Ona karşı kullandığım sevgi sözcüğüyle duraksasa hoşuna gittiği belliydi.
"Sor, sevgilim." Dediğinde ise yüreğim ağzıma geldi. Kesinlikle benimle uğraşıyordu ama bu o kadar hoşuma gitmişti ki, ağzımdaki lolipopa rağmen gülümsedim.
"Çok yoruldum, omuzlarıma biraz masaj yapsana." Derken yanına yaklaşıp bir bacağımı dizinin yanına koydum. Anında belimi kavradı koluyla. Diğer bacağımı da öbür tarafa koyduğumda baldırlarının üzerine oturdum.
"Hımm, masaj mı istiyormus bebeğim." Derken iri elleri omuzlarımı kavradı. Sızlanarak onu onaylarken omuzlarımı ovmaya başladı. Gözleri dudaklarımdayken gülüp lolipopu çıkardım. Baldırlarından kasıklarına kaydığımda kaskatı kesildi.
"Niye durdun ama?" Diye kızarken elleri yine hareketlendi.
Omzumu ovduğunda yüzlerimiz dipdibeydi. Gittikçe birbirimize yaklaştığımızda dudaklarımız birbirine kavuştu. Dudaklarımızı kavrarken sakindik ama Savaş'ın kasıklarına bastırdığım kalçamla hararetlendik.
Ancak Berk'in taktiğini uygulayarak önce dudaklarından sonra kucağından kalktım.
"Teşekkür ederim sevgilim, omuzlarım daha iyi. Ben test çözmeye döneyim." Dedim gülerek.
Akşam yemeğine kadar lolipopu emerek onu delirttim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zevk| gay
RomanceMahalle abisine bekaretini vermeye çalışan ergen liseli. Loveislove #1