38

22.6K 939 227
                                    

Öncelikle bu sahne malum sahne (sikiş var) dikkat edin..

İkinci olarak diğer bölüm final. 40 bölüm olunca final yapacağım demiştim girişi da bölümden saydığımızdan 40 oluyor tam.

O yüzden haberiniz olsun yani.

Mini bilgilendirme ve flashbackleri koyalım hemen


İyi okumalar :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İyi okumalar :)

×

Utku

Savaş dünkü şovumdan sonra delirmiş olsa da demir gibi iradesi sağ olsun, bir şey yapmamıştı. Ama bu akşam yapacaktık işte.

"Acıkmadın mı?" Savaş bana bakarken aslında durgunluğumun sebebini merak ettiğini biliyordum. Sabahtan beri beni altına alsın diye planlar yaptığımı bilmiyordu tabii.

"Acıktım, yemek hazırlayalım hadi." Ayaklandığımda beni takip etti. Soslu kıymalı makarnayı tabaklara doldururken Savaş dolaptan bir şeyler çıkarıyordu.

Aniden gözümün önünde beliren çikolatalı sufle paket ile gözlerim adeta ışıldadı. Favori tatlıma aşkla bakarken anında tabağı bırakıp paketi aldım. Savaş'a döndüğümde gülerek yüzümü izliyordu.

"Teşekkür ederim aşkım." Diyerek parmak uçlarımda durup dudaklarına hafifçe öpücük kondurdum. Plan falan aklımdan tamamen uçup gitmişti.

Paketi açıp bir ısırık alırken adeta cennetteydim. Yarısını Savaş'a uzattığımda, "Sen ye." Diyerek paketi tekrar bana itmeye çalıştı. Ancak parmakları çok açtığım pakete girdi ve çikolataya adeta bulandı.

"Ayy, dur hemen yıka-" devam edemedim. Devam edemedim çünkü aklımda beliren mesajlarla yutkundum. Savaş devam etmemi beklemeden elini  yıkamak için ilerlese de onu elinden tutarak durdurdum.

Zevk| gayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin