Reginald Hargreeves
1 EKİM 1989
Sarışın genç kız derste soruyu çözmek için elini kaldırdı. Sınıfın en çalışkanıydı. Kimya öğretmeni sınıfa bakındı. Tek kızın el kaldırdığını görünce iç çekti. "Kalkabilirsin Cordelia , yine." Cordelia gülümseyerek soruyu çözmek için ayağa kalktı. O sırada gözü sınıfın en köşesinde oturan sevgilisine kaydı. Çocuk ona göz kırptığında utanarak önüne döndü.
Soruyu çözerken bir anda karnına bir ağrı girmesi ile duraksadı. Ağrı giderek artarken gördüğü şey ile çığlık attı. Göbeği giderek büyüyordu. Sanki hamile gibiydi. Canı da çok yanıyordu.
Acıya daha fazla dayanamayarak yere yığıldı. Tüm sınıf başına toplanmıştı. Hiç kimse ne olduğunu anlamıyordu. Cordelia'nın sevgilisi koşarak okulun hemşiresini çağırdı. Kadın ilk gördüğünde şoka girmişti.
Sınıftaki herkesi dışarı çıkarttılar. Dışardan sadece Cordelia'nın çığlıkları duyuluyordu. Sonrasında ise bir bebek ağlama sesi.
⚡
1 Ekim 1989 saat 12'de dünya genelinde 44 kadın doğum yaptı. Bu kadınlardan hiçbiri o sabah hamile bile olmadığından dolayı bu olay çok sıra dışıydı.
Eksantrik milyarder ve maceraperest Sir Reginald Hargreeves , çocuklardan başarabildiği kadarını bulup evlat edinmeye karar verdi.
Reginald Hargreeves, Cordelia'nın odasından içeriye girdi. Tüm aile başında dikiliyordu. "Olağanüstü."
Bebeğe doğru elini uzattı. "Ne kadar istiyorsun?"
Ve böylece sekiz tanesini evlat edindi.
GÜNÜMÜZ
Sekiz Numara
'Lorelai'Genç kız elinde tuttuğu spor çantası ile hızlı hızlı yürüyordu. Eve gidip hemen uyumak istiyordu. Yorgunluktan kolunu kaldıramayacak haldeydi . Bugün 5-7 yaş arasına ders vermişti ve her yeri ağrıyordu. Çocuklar okları birbirine saplamasın diye tüm gün ayakta durmuştu. Sonra insanlar neden çocuk sevmiyorsun diyordu. Hoş, kendisi de bir çocuk gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Electric Girl • F. Hargreeves
Fanfiction1 Ekim 1989 saat 12'de dünya genelinde 44 kadın doğum yaptı. Bu kadınlardan hiçbiri o sabah hamile bile olmadığından dolayı bu olay çok sıra dışıydı. Eksantrik milyarder ve maceraperest Sir Reginald Hargreeves , çocuklardan başarabildiği kadarını b...