Charlie'nin arkasından ilerliyordum. Koşmuyordu ya da kaçmıyordu. Sadece aramıza ufak bir mesafe bırakmıştı.
"Bir günümüz de normal geçsin." Söylenerek arkasından yürüyordum. Charlie'nin güçleri vardı. Yani çatıdan uçarak aşağı inmesi başka bir şey açıklamıyordu.
Beni nereye götürmeye çalıştığını da anlamış değildim. Niye gittiğimi de bilmiyordum. Güçlerim yüzünden kendimi koruyabileceğimi biliyordum sadece.
( salaksın 😍 )
Terk edilmiş fabrika gibi bir yere geldiğimizde etrafıma bakındım. Charlie içeriye girdiğinde arkasından girdim. "Charlie." Yoldada kırk kere seslenmeme rağmen dönüp bakmamıştı.
Yanına gidip kolundan tuttum. Böylece durmuştu. "Amacın ne?" Eskisi gibi yüzündeki gülümseme yoktu. İfadesizdi. "Görürsün."
Yürümeye devam ettiğinde arkasından ilerledim. Bir kapıdan geçtiğimizde yerde yatan Lila'nın boğazına ayağını bastıran Five'ı ve tanımadığım bir kadını gördüm.
"Getirdim." Charlie'nin söylediği ile gözler bize döndü. "Lorelai?" Five sinirle kadına döndü. "Onu bu işlere dahil etme demiştim!" Kadın omuz silkti. "Çiftleri ayırmak istemedim."
Charlie kadının yanına ilerlediğinde bende kafa karışıklığı ile Five'ın yanına ilerledim. "Geciktin." Lila zar zor konuştuğunda Charlie sinir bozucu bir tonda konuştu. "En azından senin gibi küçük bir veletten dayak yemedim." Lila göz devirdi.
"Neyse,artık buradayız. Yine beraberiz." Bu kadın kimdi? Five , Lila ve Chalie ile alakası neydi?
"Sormam lazım. Beni özledin mi tıfıl piç?" Five'a döndüm. "Neler oluyor?Bu kadın kim?"
"Oh tatlım ben mi? Lila'nın ve Charlie'nin annesi ,Five'ın ise eski patronuyum. Handler." Şimdi her şey yerine oturuyordu. Charlie'nin bana hemen güvenmesi zaten garipti. Dört yıl boyunca yalan söylemesi kırıcıydı.
"O yüzden her zaman yanımdaydın. Five'a ulaşmak için beni kullandın." Charlie söylediğime kafa salladı. "Zeki kız."
"Kızı da psikiyatri koğuşuna koymak,alı kardeşimden yararlanmak zekiceydi." Five bunu Lila'nı boğazına iyice basarken söylüyordu.
"Armut dibine düşermiş." Handler elinde sigarası ile konuştu. "Yedeği de yok,gırtlağına çökmezsen çok makbule geçer." Charlie arkasından seslendi. "Sağol anne."
Five ayağını çektiğinde Lila hızlıca ayağa kalktı ve Five'a yaklaştı. "Seni öldürmenin keyfine vardığım gün de gelecek."
"Sıraya gir." Söylediğim şeyden sonra Handler araya girdi. "Lila , Charlie bize bir dakika verir misin?"
"Evet, yetişkinler konuşacak." Lila Five'ın söylediğine göz devirdi. "Sevgilinle aynı yaştayım velet." Sonrasında ise uzaklaştı. Charlie önümden geçerken bana döndü. "Yaşlı erkekleri sevdiğini bilmiyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Electric Girl • F. Hargreeves
Fanfiction1 Ekim 1989 saat 12'de dünya genelinde 44 kadın doğum yaptı. Bu kadınlardan hiçbiri o sabah hamile bile olmadığından dolayı bu olay çok sıra dışıydı. Eksantrik milyarder ve maceraperest Sir Reginald Hargreeves , çocuklardan başarabildiği kadarını b...