2×03

106 22 66
                                    

Five'ı gördüğüm binaya geri dönmüştük

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Five'ı gördüğüm binaya geri dönmüştük. Binanın arka kapısından içeriye girip merdivenleri çıkmaya başladık. Five bu süre zarfında elimi hiç bırakmıyordu.

İçeriye girdiğimizde etrafa bakındım. Garip bir yerdi. Elinde silahla bir adam bize doğru ilerliyordu. Bugün ikinciydi ama.

"Filmi nereden buldun? Frankel Görüntüleri. Doğruyu söyle." Bu adamda Diego ile kaçmış olabilir miydi?

Diego konuştu. "Bu deliyi tanıyor musunuz?" Olumsuz anlamda kafamı salladım.

"Yeni tanıştık, zararsızdır." Diego'nun yanında getirdiği adı Lila olan kadın konuştu. "Emin misin?"

"Halk düşmanı mısın, değil misin?" Kafamı salladığımda üçümüz birbirimize baktık.  . "Hangi açıdan?"
"Sorunun ucu açık.." "Halkına göre değişir."

"Kılını kıpırdatırsan beynini uçururum." Kısa bir sessizlik olduğunda Diego bize döndü. "Siz mi halledersiniz , ben mi?" Olumsuz anlamda kafamı salladım. "Bugün bir silahlı ile daha uğraşamam." Five bana bakıp kaşlarını çattı sonrasında ise Diego'ya döndü. "Bana bırak."

Diego Lila görmesin diye ona döndü. "Hey ,Lila.." Five ise ışınlanıp adamın silahı havaya ateş etmesini sağladı. Diego boşluktan yararlanıp silahı elinden aldı.

Lila bize bakıp güldü. "Ne oldu az önce?" Omzuna hafif vurup ilerledim. "Alışıyorsun."

Adının Elliott olduğunu öğrendiğim adamın bastığı film kasedini izliyorduk. Hiç rahat değildim bu arada.

Saçlarımda garip bir topuz vardı. İş yerinin protokolü buydu. Üzerimde ise kabarık mini bir elbise vardı. Elbise olması ile sorunum yoktu fakat kumaşı çok rahatsız ediciydi.

Oturduğum yerde rahatsızca kıpırdadım. Videoyu izlemeye odaklandım. Yaşlı bir çift vardı. "Çekiyor mu?"

"Bilmem."

"Ne demek bilmem? Kayıt düğmesi var.." İzlemeyi bırakmıştım. İki tane çiftin saçma bir videosu niye bizi ilgilendiriyordu.

Bağlı olan Elliott'a baktım. Lila bulduğu bir ojeyi adamın parmaklarına sürüyordu.

"Çok tatlılar.Yaşlı çiftlere bayılırım." Lila alakasız bir şekilde konuştu. "Birbirlerini öldürmemelerine hayranım."

Diego konuştu. "Bunu niye izliyoruz." Five onu susturdu. "Sus." Tam o sırada kayıttaki yaşlı adam konuştu. "Bugün başkanı göreceğiz. Bugünün tarihi 22 Kasım 1963." Kaşlarımı çattım.

"Altı gün sonra?" Diego ardımdan konuştu. "Ha siktir, işte bu.Çimen tepe. Kennedy az sonra vurulacak." Olması gerektiği gibi. Birisi şu adama tarihi deüiştirmeye çalışma diyebilir mi?

The Electric Girl • F. HargreevesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin