Number Eight
Lorelai × IsabellaKlaus , Diego ve Stan yanımıza geldiğinde Klaus Five'ın elindeki içkiyi aldı. "Ver şunu." Klaus'a döndüm. "Sana ne oldu?"
"Göğsüme zıpkın yedim. Mühim bir şey değil." Ne? Diego Lila ile aramızdan kafasını çıkarttı. "Ne kaçırdım?"
"Evren sona eriyor ve hepimiz ölüyoruz." Stan kafa karışıklığıyla bana baktı. "Alışıyorsun,alışıyorsun." Hepimiz alışmak zorunda kalmıştık.
Bir anda bir enerji dalgası ile etraftaki herkes yok oldu. "Bu ne lan?" Luther'a Five cevap verdi.
"Bir Kugel dalgası." Önümdeki bardakla oynayarak cevap verdim. "Gittikçe kötüleşiyor."
"Ne kadar vaktimiz var?"
"Bu artma hızında , dikkate..." Luther bu sefer bağırarak sordu. "Ne kadar Five?"
"Varoluşun kalanının patlamasına dört belki beş gün var." Herkes bunu öğrenmenin etkisi ile sessizleşti.
Luther ortaya başka bir konu attı. "Harlan'ı verecektik."
"Luther." Viktor uyarırcasına konuştu. "Harlan'a ne olmuş?" Luther biraz bekledikten sonra Diego'ya cevap verdi. "Serçeler onu teslim edersek savaşı bitirip dünyayı birlikte kurtarabileceğimizi söyledi. Ama vermezsek..." Viktor araya girdi.
"Barış yapmaya çalıştım. Sonra iblis üvey kardeşlerimiz saldırıp seni kaçırdı. Bizi öldürmeye çalıştı." Lila kulağıma eğildi. "Biz yokken baya şey yaşanmış." Kafamı salladım. "Yetişemiyoruz."
"Yapmayın. Onlara güvenemeyiz. İş birliği yapmak için bombayı gaz dökerek imha etmeye çalışmak gibi. Her şey daha hızlı tutuşur." Klaus araya girdi. "Ama bodrumlarındaki küçük kötü parıltılı şeye ihtiyacımız yok mu?"
Five ile birbirimize bakıp Klaus'a döndük. Bunca zamandır yerini biliyor muydu? "Klaus, Kugelblitz'in yerini biliyor musun?"
Klaus ise Five'a çok normal bir şeyden bahsediyormuş gibi cevap verdi. "Evet. Babamı ziyarete gittiğimde gördüm.Annemin valizlerini koyduğu eski depoda."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Electric Girl • F. Hargreeves
Hayran Kurgu1 Ekim 1989 saat 12'de dünya genelinde 44 kadın doğum yaptı. Bu kadınlardan hiçbiri o sabah hamile bile olmadığından dolayı bu olay çok sıra dışıydı. Eksantrik milyarder ve maceraperest Sir Reginald Hargreeves , çocuklardan başarabildiği kadarını b...