Five ile bir otele gelmiştik. Handler sanırım burada kalıyordu. Handler'ın kaldığı odanın önünde dururken ona baktım. "Cidden başka şansımız yok mu?"
Olumsuz anlamda kafasını salladı. "Maalesef." İç çektim. "O kadına güvenemiyorum." İçimde garip bir his vardı. Sanki bu da işe yaramayacakmış gibi.
"Bende ama tek şansımız." Elimi daha da sıkı tutarak kapıyı çaldı. Handler yüzünde bir gülümseme ile kapıyı açtı.
"Gecenin son içkisine yetiştiniz." Arkasını dönüp içeriye girdiğinde Five ile birbirimize bakıp arkasından ilerledik.
Five kapıyı kapatırken Handler'ın uzattığı içkiye olumsuz anlamda kafamı salladım. İçmeyi sevmiyordum.
"Şunu kesinleştirelim. Ben kurulu öldüreceğim,sen bizi eve götüreceksin." Beni plana dahil etmiyordu. Bir şekil bana ihtiyaç duyacağını biliyordum.
"Dünyanın sonu gelmeyecek , kıyamet kopmayacak. Doğru mu?" Handler yatağına doğru ilerleyip yatağına yattı. Five'ın gözlerinin içine bakarak sigarasını yaktı.
Bu kadın Five ne kadar 58 yaşında olsa bile bu yaptıklarının pedofiliye girdiğini ve beni çok sinir ettiğini biliyor muydu? Bence bilmiyordu.
"Anlaşmamız bu." Five kafasını sallası. "O zaman varım."
Handler elinde tuttuğu kağıdı salladı. Kağıdı elinden alıp adrese baktım.
Yalnız Konuk Oteli Oshkosh , Wısconsın,1982
⚡
1982
Otele gelmiştik. Five gücünü kullanmamıştı. Bize sadece 1982 ye gidebilen ve sadece iki kere kullanabileceğimiz bir çanta vermişlerdi.
Otelden içeriye girdiğimizde Five görevli olduğunu düşündüğüm bir kadının yanına ilerledi.
"Affedersiniz." Kadın yerinde sıçrayarak bize döndü. "Beni korkuttunuz. Kurabiyeleri arıyorsan saat üçte çıkarıyoruz."
Kadına gülümsedim. "Sabırsızlanıyoruz."
"Ortabatı Soya Fasulyesi Derneği nerede buluşuyor, biliyor musunuz?" Derneğin adı aşırı saçmaydı. Düşünsenize yapması gerekeni yapmayan insanları öldürüyorsunuz ama fark edilmemek için saçma sapan isimler kullanıyorsunuz. Saçma..
"Tabii, Turna Ziyafet Odası'nda." Kadın eli ile arkasında bir yeri gösterdi. "Annenizi mi arıyorsunuz?Toplantıya mı geldi?" Kafamı salladığım sırada Five önümüzde bir yere bakarak cebinden parasını çıkarttı. "Şunu bozabilir misiniz?"
"Tabii, çantama bakayım." Kadın parayı alıp bel çantasını karıştırmaya başladı. "Sadece beş ve on sent var."
"Çok şanslısın küçük bey." Five'ın eline parayı koyduğu sırada küçük bey demesine gülüyordum. "Doğru zamanda ölmek rn büyük şanstır derler." Kadın kafa karışıklığı ile bize bakarken kadına gülümseyip Five'ın kolundan çekerek yürütmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Electric Girl • F. Hargreeves
Fanfiction1 Ekim 1989 saat 12'de dünya genelinde 44 kadın doğum yaptı. Bu kadınlardan hiçbiri o sabah hamile bile olmadığından dolayı bu olay çok sıra dışıydı. Eksantrik milyarder ve maceraperest Sir Reginald Hargreeves , çocuklardan başarabildiği kadarını b...