2×01

114 21 52
                                    

Yazar'dan;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazar'dan;

1 Nisan 2019'da dünya dehşet verici bir felaketin sonucunda yok oldu. Dakikalar içinde milyarlarca insan öldü.

Ne gariptir ki bu kıyametten kurtulan yedi kişi kıyamete sebep olan kardeşlerdi.

1959

LORELAİ

Lacivert saçlı kız portalın içinden yere düştüğünde acı ile inledi. Bu zamanda yolculuk midesine hiç iyi gelmemişti. Yan tarafına dönüp kusmaya başladı. Öncesinde vurulduğu için canı çok acıyordu. Ayağa kalktığında etrafına bakındı. Kar yağıyordu ve üşüyordu. Üstünde hiçbir şekilde ceket yoktu.

"Ha siktir!" Hiçbir kardeşinden iz yoktu. "Five!" Etrafına bakınıp bağırdı. Cevap veren olmadı. "Diego!" Yine kimse ona cevap vermedi.

Hem canı acıdığı için hem de ne yapacağını bilememesinin verdiği çaresizlik ile gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı. Neredeydi?

Bir ara sokağa düştüğü için kimse onu görmemişti. Yani o öyle sanıyordu. Televizyon mağazasının sahibi Elliot bu anormalliği fark edince hemen kızın bir kaç fotoğrafını çekti.

Lorelai ara sokaktan çıktığında insanlar ona garip bakışlar atıyordu.

Lorelai'da etrafına garip bakışlar atıyordu. 2019'da gibi değildi.

Yan tarafında duran dükkanın gazete bölümünden eline bir gazete aldığında tarihe baktı.

"1959 mu? Dallas mı? Ne?" Bu işi düzeltmesi lazımdı. Etrafındaki insanlar ona garip bakışlar atıyordu.

Saçları lacivert olduğu için tabii ki bu zamanda alışıldık bir şey değildi. Kıyafetleri de bu zamana uygun değildi. Kafasından ve kolundan bir sürü kan akıyordu.

Lorelai'ın vücudu daha fazla kaldıramadı ve yere yığıldı. Yanına koşarak gelen çocuk kızı uyandırmaya çalıştı.

Bu zamana ışınlandığını gören bir tek Elliot değildi....

1960

KLAUS VE BEN

Klaus ve Ben portaldan inen ikinci kişilerdi. Klaus acı içinde konuştu. "Bu..."

Ben cümlesini tamamladı. "Müthişti." Ben ayağa kalktığında Klaus'da kalkmaya çalışıyordu. "Five nerede?"

Klaus , Ben'in söylediği şey ile etrafına bakındı. Portal kapanmadan önce bağırdı. "Five! Diego! Lorelai!Allison!" Fakat portal çoktan kapanmıştı.

"Herkes nerede?" Ben ilerlemeye başladığında Klaus kendi kendine konuşuyordu. "Gitmişler."
"Rüzgarda salınan osuruk gibi yitip gitmişler.Puf." Klaus konuşurken Ben etrafı izliyordu.

The Electric Girl • F. HargreevesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin