1×02

192 25 50
                                    

Grace

Five kesme tahtasını tezgaha koyarken konuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Five kesme tahtasını tezgaha koyarken konuştu. "Tarih ne? Tam tarih."

"Ayın 24'ü." Hargreeves kardeşleri mutfak masasının etrafına toplanmış Five'a garipser bakışlar atıyorlardı.

Five elindeki ekmeği kesme tahtasına bırakırken sordu. "Hangi ayın?" Bu sefer cevap veren mutfak tezgahına yaslanmış Lorelai oldu. " Mart."

Five , Lorelai'ın yüzüne bir süre baktı ve konuştu. "Güzel." 

"Peki , ne olduğunu konuşacak mıyız?" Luther meraklı bir ses tonu ile sordu.

Five onu duymazdan gelerek sandviç yapmaya devam ediyordu. Kısa bir sessizlikten sonra Luther ayağa kalktı. "17 yıl oldu." Five , Luther'a doğru yürüdü. "Ondan da çok oldu."

Ve ışınlandı. "Bunu özlememişim."

Boyunun yetmediği yere ulaşmak için bir taburenin üzerine ışınlanmıştı. Lorelai bunu görünce burnundan bir gülme sesi çıkarttı. Five ona dönüp bakınca ise yüzünü normal haline getirmeye çalıştı.

"Nereye gittin?"

"Geleceğe." Five , Diego'nun sorusunu cevapladıktan sonra geri ışınlandı.

"Her şey bombok bu arada."

"Şöylemiştim!" Klaus'un dediğine kimse takılmadı.

"Yaşlı adamı dinlemeliydim. Uzayda sıçramak,  belki olabilir. Zamanda sırçamaksa kumar oynamak gibi."

Lorelai fısıltı ile konuştu. "Ben demiştim." Kimse onu duymadı zaten amacı da duyulmak değildi.

Five kafasını kaldırıp Klaus'a baktı. "Güzel kıyafet." Klaus eteğin pilelerini sallarken konuştu. "Danke!"

"Nasıl geri geldin?" Vanya kafa karışıklığı ile sordu.

"En sonunda bilincimi , kendimin olası tüm  zamanlarda var olan asılı kuantum hâli versiyonuna yansıtmam gerekti." Hiçbiri anlamamıştı.

"Çeviri , lütfen." Lorelai kafa karışıklığı ile sordu. Diego kafası karışmış bir ses tonu ile konuştu. "Hiç mantıklı değil."

Five bilmiş bir ses tonu ile "Daha zeki olsaydın mantıklı olurdu." Sonrasında ise Lorelai'a baktı. "En son hatırladığımda daha zekiydin." Lorelai omuz silkti. Five'ın saçmalıklarına ayıracak vakti yoktu.

Diego hızlıca ayağa kalktığında Luther onu durdurdu. "Ne zamandır oradaydın?"

"45 sene , aşağı yukarı." Diego ve Luther geri yerlerine oturdular. Daha çok oturma ihtiyacı duymuş gibilerdi.

"Nasıl yani? Sen...58 yaşında mısın?" Five kafasını kaldırdı. Sanki bu durumdan rahatsızmış gibi konuşmaya başladı.

"Hayır , bilincim 58 yaşında. Vücudum basbayağı 13 yaşında." O sırada yaptığı sandviç bitmişti. "Birisi sonunda benim gibi." Lorelai sesinde ki eğlenen tonu gizleyemedi.

The Electric Girl • F. HargreevesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin