פרק 4- אהבה הרוסה

941 74 12
                                    

"אתם מכירים?" אידי שאל בבלבול שהביט בי ובחזרה לנייט, כפי שהבנתי שקוראים לו.
"היא חייבת לי כסף" נייט אמר ואני נחרתי בבוז "לך להזדיין"
נייט צחק בקול "אמרתי לך כבר בצהריים, אני אדאג לזה ממש היום, מבטיח"
גלגלתי את עיניי ואיידן כחכח בגרונו "טוב אני חושב שאחרי שנפגשתם, שנלך לרקוד בלה?" איידן קרא לי בשם שהעניק לי עוד ממזמן. הנהנתי אליו בחיוך אחרי שמצאתי שלונה כבר ממזמן נעלמה, והתקדמנו יחד אל תוך הבית- לא לפני ששמעתי אותו אומר כשעברתי לצידו "את בהחלט בלה"

"מה יש לך לספר לי בלה?" הוא שאל בחיוך שרקדנו יחד לפי קצב המוזיקה
"החבר שלך אידיוט" "-ידוע"
"גם החבר האחר שלך אידיוט" אמרתי והפעם התכוונתי אל נייט
"מאיפה אתם מכירים בכלל?" הוא שאל ואני נאנחתי "הוא נכנס בי עם האוטו השחור המהודר שלו, ועכשיו הוא רוצה מאה חמישים דולר מחורבנים על זה שהאוטו הנחמד שלו נשרט!!" אמרתי בקול
"נכנסת בשונה? או או, זה האוטו האהוב עליו" הוא אמר בחיוך ואני הרמתי את גבותיי.
שונה? הוא נתן לאוטו שלו שם מחורבן? ויותר מזה, האוטו האהוב עליו? כמה לעזאזל מכוניות יש לאידיוט השחצן??
"אז שונה תצטרך להבין אותי, כי אני לא משלמת לו מאה חמישים דולר על תיקון שעולה חמישים דולר בהגזמה" אמרתי ביובש ואידי התגלגל מצחוק
"שנלך לשתות?" הוא שאל ואני הנהנתי בחיוך.
"אחי תביא לי שתי טקילה!" אידי צעק אל הבחור שעמד מאחוריי הבר.
"רק בשבילך בלה" אידי אמר בחיוך והגיש לי כוס אחת משתי אלו שהחזיק בידיו.
שתיתי את המשקה בשלוק והמשקה המר צרב בגרוני כל הדרך למטה.
"אז איפה חברה שלך?" אידי שאל באדישות, למרות שידעתי שהוא דלוק על לונה עוד מהרגע שאני וטיירון התחלנו לצאת. כיווצתי את גבותיי בתהייה, האמת שאין לי שום מושג.
חיפשתי אותה בעיניי ולבסוף מצאתי אותה בקומה השנייה, מתמזמזת בלהט עם מישהו.
מיהרתי להסיט את מבטי, לפני שאיידן ישים לב וחייכתי אליו "אין לי שום מושג, שנשתה?"
הוא חייך אליי שהלך שוב להביא לנו כוס שתייה נוספת.

"שטיירון ילך לעזאזל!" צעקתי בצחקוק אל תוך אוזנו של איידן
"את יותר מידי טובה בשבילו בלה.." איידן אמר אליי בחיוך ואני חיבקתי אותו בהכרת תודה "אני חולה עלייך אידי, תאמין לי שגם לונה תשים לב לזה!"
הוא נאנח אל תוך אוזני "הלוואי שאת צודקת"
התנתקתי מחיבוקו וחייכתי אליו חיוך ערמומי שהנפתי אצבע לכיוונו "היי!! אני תמיד צודקת!"
ג'וש התקרב אלינו בחיוך מחוק "אידי אנחנו משחקים אמת או שתייה, בואוו!!"
ג'וש היה חבר נוסף שלך טיירון. אני חושבת שהכרתי את כל האחווה בזכות טיירון, שדאג להכיר לי כל אחד ואחד מהם בפעמים הרבות שיצאנו.
איידן הנהן בחיוך "בואי בלה יהיה כיייףף!!!"
ג'וש הוביל אותנו דרך ערימות אנשים מיוזעים אל עבר השולחן ובמרכזו עמד בקבוק וודקה. המשחק הזה הזכיר אמת או חובה, רק שהבקבוק הכיל משקה אלכוהולי, וכל פעם הבקבוק נעצר על זוג- כל פעם מישהו מבני הזוג שואל שאלה שחבר הצוות האחר חייב לענות עליה, והמשחק בניהם מסתיים כשאחד מבני הזוג נשבר ולוקח שוט.

שתיקהWhere stories live. Discover now