rozdział 21

1.5K 50 3
                                    

JAMES

Gdy zobaczyłem tego sińca, chciałem iść po apteczkę,ale jakaś siła mi nie pozwoliła, postanowiłem więc wrócić do łóżka i zasnąć.

Rano gdy wstałem Lucy koło mnie nie było,wiedziałem że były otwarte drzwi pewnie Lucy nie zamknęła pomyślałem. Byłem zaskoczony bo to ja zawsze wstaje a Lucy śpi.

LORA

Była godzina około 7 rano myślałam, że James nie śpi postanowiłam, więc pójść do niego.

Gdy byłam pod jego drzwiami zapukałam 1 raz ale nikt nie odpowiedział, zapukałam więc 2 raz nikt nie odpowiadał, lecz po chwili otworzyła Lucy.

-Potrzebujesz czegoś?-zapytała.

Byłam wkurzona więc wzięłam zatkałam jej buzie i zaczęłam pchać do pokoju.

Rzuciłam ją na podłogę na co ona jękneła z bólu.

-Słuchaj nigdy więcej masz się nie zbliżać do Jamesa, on jest mój-rzekłam.

-A..a..ale to mój mąż mogę się do niego zbliżać-odpowiedziała.

-Ale nie będzie twój tylko mój, za niedługo to ja będę panią tego domu a ty pośmiewiskiem i wyrzutkiem. Jeżeli jeszcze raz zobaczę cię u boku Jamesa to wiedz że z tobą dobrze nie będzie, a teraz wyjazd!-krzykłam.

Ona zastraszona powoli wstała i wyszła.

10:00

Miałam na dziś plany przez które James znienawidzi Lucy.

LUCY

Gdy ona zaczęła mi grozić byłam przerażona, postanowiłam unikać Jamesa dla swojego bezpieczeństwa.

Byłam w swoim pokoju na łóżku, strasznie bolało mnie żebro pomyślałam sobie że jak się napije wody może mi przejdzie, więc poszłam do kuchni.

Wzięłam szklankę i nalałam sobie wody.

-Lucy!!-usłyszałam głos Stelli.

Nie zdążyłam się napić więc zostawiłam wode i powoli poszłam do Stelli.

-LORA-

Widziałam że Lucy poszła gdzieś, więc szybko pobiegłam do szklanki wody i wsypałam jakiś proszek, zaprawdę nie wiedziałam co to było,ale wzięłam pierwszą lepszą. Następnie wymieszałam łyżeczką i uciekłam.

LUCY

-Dziękuję Stello!-krzykłam i poszłam napić się wody.

Gdy byłam przy ladzie sięgnęłam po szklankę wody i się napiłam.

Opuściłam szklankę i się potrzaskała, zakręciło mi się w głowie. Nagle upadłam na rozbite szkło i straciłam przytomność.

po prostu mnie pokochajOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz