JAMES
Byłem przerażony nie wiem gdzie się podziewa Lucy czy ona w ogóle żyje?
Było ciemno a ja się nie poddawałem, szukałem jej po całym mieście i żadnego śladu,boże jak ten drań jej coś zrobi nie daruję.
Postanowiłem zadzwonić do Johna.
-Tak szefie?-powiedział
-Macie coś jakieś fakty gdzie może się znajdować?!-zapytałem zdenerwowany
-Niestety nie,lecz ja mam dziwne podejrzenia-rzekł
-MÓW!-krzykłem
-Pan Edward się dziwnie zachowuję, spytałem się czy wie coś o Lucy, a on się zaczął jąkać i powiedział, że musi iść do góry-powiedział John
-On wie gdzie może być, jest Edward w domu??-zapytałem
-tak-odpowiedział John
Rozłończyłem się. odpaliłem samochód i ruszyłem w stronę domu.
Gdy dojechałem, szybko wyszłem z samochodu,walłem nerwowo drzwi i ruszyłem w stronę pokoju Edwarda.
Weszłem do pokoju Edwarda i z całej siły przywaliłem mu w mordę.
-Kurwa w tej chwili mów gdzie jest Lucy!-krzykłem
-Bracie ja nic nie wiem o co ci chodzi!-rzekł Edward
-Wiem że wiesz gadaj albo nie wyjdziemy z tego do rana, wiesz co może zagrażać Lucy?! Nie minęło zagrożenie życia!
-No dobrze wiem gdzie ona jest,ale obawiam się że już za późno...
-O czym ty do cholery mówisz gdzie ona jest!
-Ernest chce ją zabrać do Chin.
Natychmiast pobiegłem do samochodu i ruszyłem na lotnisko.
Gdy dotarłem zobaczyłem że lot do Chin będzie jutro o 10:00 a teraz jest koło 21:00.
Postanowiłem, że pójdę do hotelu który jest koło lotniska,nie będę nawet spać.
RANO GODZINA 8:00
Nie zmrużyłem oczów przez całą noc.
Wyszłem z hotelu i ruszyłem w stronę lotniska.
Byłem i siedziałem przez godzinę czy ktoś nie idzie, była godzina koło dziewiątej.
Czekałem, czekałem nie ma ich chyba przez 2 godziny.
Nagle zadzwonił telefon był to John.
-Dowiedziałeś się czegoś?-spytałem
-Tak Ernest przebywa teraz w magazynie z starymi ostrymi narzędziami-powiedział John
Natychmiast pobiegłem do samochodu i ruszyłem w stronę magazynu.
Gdy dotarłem i weszłem do środka zobaczyłem że Lucy jest przywiązana do słupa. Była cała w krwi a za nią stał Ernest.
CZYTASZ
po prostu mnie pokochaj
Actionchłopak który zdradził swoją dziewczynę przed całą szkołą mówiąc jej że była tylko zakładem,lecz ona nie wiedziała że pomaga wkurwiającemy bratu który będzie chcieć mieć ją tylko dla siebie. Co potoczy się dalej? przed przeczytaniem chce was uprzedz...