Çifti bir kenara koyup hızlıca bir şeyler atıştırıp şirkete gitmiştim. KORKMAZ HOLDİNG. Bu yazıyı gördüğümde yüzümde yine asabiyet vardı. Buraya ben mecburdum. Kapıdan girdiğim gibi koşarak yanıma gelen sekreterim Asya hemen söze girdi.
-Oğuz bey günaydın. Bugün toplantılara siz mi gireceksiniz yoksa Behzat bey mi devam etsin?
-Evet Asya şuanlık Behzat devam etsin. Bana yokluğumda yapılan tüm işlerin dosyalarını ve sunumlarını getir. Ayrıca muhasebedeki Cenkte dosyaları alıp gelsin. Behzat'ın yaptığı doyalar da dahil.
-Tamamdır Oğuz bey. Bir de saat 4 de ortak şirket ile toplantı daha var.
-Ona katılacağım.
Merdivenleri çıkıp odama geldiğimde Asya ve Cenkle bütüm dosyaları incelemeye başladık. Saate baktığımda saat 15.17' yi gösteriyordu.
-Görüyorum ki hiç bir eksik ya da pürüz yok. Yanlız Cenk, Behzatın hesaplarında en ufak bir artış ya da Asya girdiğiniz toplantılarda en ufak bir yanlış görürseniz hemen bana veya Baran bey'e bildiriyorsunuz.
-Tamamdır Oğuz bey.
-Ben şimdi Ortak şirketle olan toplantıya geçiyorum orada görüşürüz.
Asya ve Cenk odadan çıkarken telefonuma gelen mesajlara baktım.
" Oğuz anlaşmayı yaptıysan artık özgürlüğüme kavuşmak istiyorum. Liseli ergen gibi başkasından mesaj atıyorum sana. ( SULTAN)" - Mavi
" Merhaba Oğuz bey gün içinde uğramanız gerekiyor." - Doktor Ayça
Toplantıdan çıktıktan sonra ilk iş avukatı aramak olmuştu.
-Merhaba Oğuz bey.
-Merhaba Gürbüz bey.
-Siz aramazdınız beni hayırdır inşallah.
-Gürbüz bey müsaitseniz geleyim orada görüşelim.
-Tabiki konumu biliyorsunuz zaten iyi günler.
Şirketin ve Baran bey'in avukatı İklim hanım vardı . Ama ben gizli olması için eski avukatım olan Gürbüz bey'i aramıştım. Bürosuna vardığımda bir sokak önden inmiştim ve etrafa adamları salmıştım. Baran abi bunu öğrensin istemiyordum.
-Hoş geldin Oğuz.
-Hoş bulduk Gürbüz. Lafı uzatmak istemiyorum. Bana evlilik sözleşmesi lazım.
-O nerden çıktı düzgünce anlat bana. Hem koşullsrı falanda anlat.
Ben anlattıkça Gürbüz şaşırdı Gürbüz konuştukça ben duygusuzlaştım. 2 saatin sonunda elimdeki kağıt parçası ile bakışıyorduk.
" Taraflar: Sultan Korkmaz - Oğuz Korkmaz
Şartlar: 1- Bu sözleşme gizli kalacak.
2- Taraflar birbirine yalan söylemicek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OĞUZ
General FictionAnladım ki evmiş insanları bir arada tutan. Evmiş o sıcaklığı veren. Artık evsizdim ben ..... Anladım ki evmiş insanları bir arada tutan. Evmiş o sıcaklığı veren. Artık evsiz değildim ben....