- Abi gidelim artık saat geç oldu artık.
- Ali , Kerim bana şu Leyla’nın babasını getirin. Yarım saat içinde depoda görüşürüz.Onları orada bırakıp direk depoya gittim. Yolu bilerek uzatıyordum. Ormandaki kasisten belki beşinci geçişimdi. Deponun ışıkları yandığında hızlıca depoya gittim.
- Ne o damat niye getirdin beni buraya?
- Soru sorma. Ben sorucam sen cevaplıcaksın. Ali kerpeteni getir.
- Abi saçmalama napıyorsun?
- Soru yok demiştim.
- Evet bey baba söyle bakalım Leyla benleyken kaç kişiyle görüştü?
- Ne saçmalıyorsun sen damat?
- Soru yok dedim demi.Ard arda tekmeleri indirdikten sonra tekrar aynı soruyu sordum bu sefer gerçekleri söylemişti.
- Bilmiyorum çok fazla oldu.
- Bu işlere sen mi itiyordun onu?
- Evet.
- Para mı alıyordun karşılığında?
- Evet.
- Ne zaman son buldu bu durum?
- Leyla hastalanınca bir de en son ki adam.
- Ne adamı düzgün anlat.
- En son bu hastalıktan 1 ay önce bir adamla tanıştım ben. Adam çok zenginmiş. Buralı değilmiş falan onun oğlu ile görüştüler bunlar. Sonra bizim amacımız para olunca biz istemedik. Ben kızımı satmıyordum sadece o insanlarla söz yapıyorduk onlara çeyiz takı aldırıp sonra bir kavga ile ayrılıyord Leyla. Sonra adam takıntı yaptı Leyla’yı illa evlencem falan dedi. En son seni öğrenmiş öğrenince Leyla ile son kez bir akşam yemeği yedi bir daha da görmedim onu.
- Bana neden söylemediniz bunu?
- Sen barandan önce peş parasızdın. Barandan sonra da bizi yanına sokturmadı hiçbir zaman.
- Ali kerim yok edin bu iti.İçeri de çığlıklar ile can veren adamı umursamadan ayrıldım oradan. Ben oğuz ne kadar büyükte olsam bir şey daha öğrendim bu hayattan her seven gerçekten sevmezmiş seni. Geceyi bir otelde geçirdikten sonra mecbur olarak eve dönmüştüm. Öğrendiğime göre iki kadının kavgası iki gündür sürüyormuş ve ben artık bir kavgayı daha kaldıracak durumda değildim.
Eve geldiğimde suratım düşük olacak ki her beni gören yüzünü asmaya başlamıştı. Bense bu yüzleri bile umursamıyordum artık. Yukarı oda da hala devam eden kavgaya kapıyı hızlıca açıp sertçe kapatmam ile noktayı koymuştum.
- Geldin mi canım?
- Oğuz söyle şuna uğraşmasın benle.
- Yeter cidden yeter artık. Sultan sen odana git benim Leyla ile konuşacaklarım var.Sultan odadan çıkarken sanki bir savaş kazanmış gibi arkasından gülen Leyla’ya baktım. Uzun uzun baktım ona.
- Oğuz bir şeyin mi var? Neden bakıyorsun bana?
- Ne zaman söylicektin bana?
- Neyi oğuz ne saçmalıyorsun?
- Yeter artık salak yerine koyma artık beni.
- Sultan mı bir şey dedi?
- Baban anlattı bana gerçekleri. Ne zaman dicektin.
- Oğuz bak bildiğin gibi değil.
- Bildiğim gibi Leyla. Ben sevdim ya seni. Annem kadar sevdim seni.
- Bende seviyorum oğuz seni.
- Seven insan aldatır mı?
- Babam söyledi sadece söz nişan dedi sonra bırakcaksın dedi. Hayır dedim ama sokağa atmakla tehdit etti beni.
- Atsaydı gelseydin yanıma.
- Yapamadım işte yapamadım. 17 yaşımdan 20 yaşıma kadar sadece 3 sene böyle bir durum vardı. Zaten sonra hasta oldum ve sana kavuştum.
- Bana değil sen rahat bir yaşama kavuştun Leyla. Çok sevmiştim yazık.
- Oğuz tam dinlemedin gidemezsin.
- Duyacağımı duydum Leyla artık hür bir kadınsın ve öyle de öleceksin. Ben yokum hayatında.Arkamdan krizler geçiren kadına bakmadım bile öylece çıktım odadan karşıdaki çalışma odama geçtim kapıyı kapatıp ağlamaya başladım. İlk defa bir ağlama yakıyordu içimi. Gitme diyordu ve ben ilk defa gidiyordum ondan. Derken saniyeler içinde odadan sinyal sesleri gelmeye başladı odadan çıkıp karşı odaya geçtiğimde hemşirenin Leyla’ya müdahale ettiğini görmüştüm. Kalbi artık dayanamaıştı ve kalp masajına başlamışlardı. Derken ne kadar geçti anlamadan Ayça hanımda gelmişti odaya. Ve sonuç mu sonuç Leyla hastanede ve yoğun bakımdaydı.
Buraya önceki gelişimi hatırlamıştım. İyileşsin diye ettiğim dualar, ona canı sıkılmasın diye okuduğum kitaplar, mutlu olsun diye aldığım hediyeler hepsi gelmişti gözümün önüne.
İki hafta önceki Oğuz sanki bugün ölmüştü. Sanki yaşayan bir ölüye dömüştü. Şuan koridor da Leyla için değil kendim için ağlıyordum. Giden biten gençliğim, giden biten sevgim için....
**************************************
Güzel ve yakışıklı okurlar nasılsınız?
Vay vay Leyla ve babası beni tam anlamı ile şoka uğrattılar peki ya sizi?
Leyla bir de Oğuz'u bu durumda bile kandırmaya çalışıyor pes yani..
Her neyse daha fazlası için bol bol okumayı ve yıldız atıp yoeumlamayı unutmayın....
Öpüldünüz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OĞUZ
General FictionAnladım ki evmiş insanları bir arada tutan. Evmiş o sıcaklığı veren. Artık evsizdim ben ..... Anladım ki evmiş insanları bir arada tutan. Evmiş o sıcaklığı veren. Artık evsiz değildim ben....