Bölüm 5

7 1 0
                                    

-Oğuz uyansana.
-Kardeşim uyansana.
Gözlerimi açtığımda yanımda Sultan ve Ali vardı. Neydi bu koca bir dejavu mu?
-Bir an uyanmıcaksın sandık be kardeşim.
-Bağırmayın kafam ağrıyor.
-Ağrır tabi. Abi sen kafayı mı yedin mekanda sızıp kalmak ne. Ayrıca bu kadar çok içilir mi?
-Ne yapsaydım gülüp oynasamıydım? Hem sen niye geldin?
-Ne demek niye geldin? Keyfimden değil dört göz. Ali çağırdı. Abim seni alkollü ve yanlız görmesin diye benle beraber eve dönmenin daha mantıklı olduğunu söyledi.

Daha fazla konuşmadan Ali ve Kerim’in koluna girip arabaya binmiştik. Yanımdaki yabancı olmayan ama yabancı olan o kadına bakıp ne yaptığını anlamaya çalışıyordum. Ve evet yine telefonla bilmem kaçıncı erkekle flört ediyordu. Eve vardığımızda Baran abi bu sefer camda değil tam karşımdaydı.

-Ne ulan bu halin?
-Abi biraz kutlama yapalım dedik ama fazla kaçırdık.
-Sultan sen sus. Ne kutlaması lan bu. Düne kadar birbirinizi istemiyordunuz şimdi karı koca olasınız mı geldi?
-Nikahta keramet vardır Baran abi.
-Sultan al şu kocanı götür kendine gelsin keramet diyor bir de ya.
-Keramet babacım keramet..

Bu sözlerim sinir etmişti onu biliyorum ama napıyım birazda onlar sinir olmalıydı. Sultan kolumdan tutup söylene söylene banyoya götürdü beni kıyafetlerim ile otturduğu küvette birden soğuk su ile kocaman açtım gözlerini.

-Vicdansız mısın ya birden açılır mı bu soğuk su?
-Ne var fena mı ayıldın hem.
-Tamam görevini yaptığına göre çık artık banyodan temizlenip karımın yanına gideceğim.

Duşumu alır almaz Leylamın yanına uzandım. Onunla yaşadıklarım geliyordu gözümün önüne.

-Oğuz buraya niye getirdin? Hem bak geç kaldım eve babam bekliyor.
-Tamam biraz bekle Leyla.
-Hayır aksi gibi gözlerimi de kapattın.
-Açabilirsin.
Elimde tuttuğum kolyeyle çıkma teklifi etmiştim ona oda kabul etmişti. Ve böylelikle resmi olarak 16 yıldır sevgilim olmuştu.

Gözlerimi açtığımda ayaklarıma değen soğukluk ile üşümüştüm.

-Aşkım ayakların buz gibi içerisi soğukta değil hasta mı oldun sen.

Ses yoktu. Aniden kalkmıştım. Kocaman bir çığlık atmıştım. Saçlarını okşadım, ellerini tuttum ama açmıyordu gözlerini.

- Yardım edin. Leylam!
- Oğuz dur ben aradım hem doktoru hemen geliyorlar. Sakın fazla sarsmayın dedi.
- Sultan neler oluyor bak tepki vermiyor.
- Bir sus nabzına bakmaya çalışıyorum.

Kısa süren sessizlik ile Sultan güzel haberi vermişti.

-Çok az ama geliyor nabzı. Makineleri kapanmış bak. Jeneratöre bağlamalıyız ucunu. Dün gece elektrik gitmişti ondan oldu herhalde.

Biz ne olduğunu anlamaya çalışırken doktor gelip gitmişti bile. Durumu beklenilen gibi kötüye gidiyordu yavaş yavaş kanda değerler düştüğü için öyle soğukmuş teni. Makineleri de acilen jeneratöre bağlatmıştı.

- Sultan çok teşekkür ederim çok sağol.
- Ne demek Oğuz. Ben bakma böyle lay lay takıldığıma. Aslında benimde içimde bir insan var. Acını sevgini gayet iyi anlıyorum. Bende anne babamı kaybettim bende kaç kere aldatıldım. Acı çekme durumlarımız farklı sadece.
- Tekrar teşekkür ederim.

Üstümü değiştirip hemen çocukların yanına geçmeye gitmiştim. Kimlikleri olmayanlara da kimlik çıkarmıştık. Bugün çocukların okul işleri vardı.

- Osman ya senin işin yok mu ?
- Yok tatlım. Benim işim şuanda karşımda.
- Utanıyorum ama neden böyle yapıyorsun hem gören olacak.
- Ya hu altı üstü bir kere yanağından öpecem gelsene kız.
- Gençler nasılsınız inşallah? Keyifler yerinde herhalde.
- Şey evet abim.
- Oğuz abi bende çocukları hazırladım seni bekliyorlar.
- Tamamdır hadi gidelim Osman.

Karşımdaki bütün öğrenci adaylarını 2 araba ile okula götürmüştük.

- Merhabalar arzu hanım. Bugün toplu kayıt için geldik biz.
- Hoşgeldiniz Oğuz bey şimdi sırayla alalım öğrencileri
- Anasınıfı için 3 tane çocuğumuz var; Gül ve Kemal 5 yaşında Ömer de 6 yaşında.
- Tamamdır.
- İlkokul için 7 tane çocuğumuz var; Su ve Güngör 7, Bilge ve Nazlı 8, Özgür 9, Ahmet ve Can ise 10 yaşında.
- Bunları da kaydettim.
- Son olarak orta okul için de 7 çocuğumuz var; Burcu, Öykü ve Çağdaş 11, Ada ve Efe 12, Yaprak 13, Yağız ise 14 yaşında.
- Bunlarda tamamdır Oğuz bey. Yeni döneme 4 ay var başlamasına o 4 ayda ne kadar eskik bilgilerini tamamlarlarsa o kadar iyi olur. Ben ilkokul ve ortaokul öğrencilerinin için 4. Sınıf öğretmeni Orhan bey ve 8. Sınıf öğretmeni Ezgi hanım size yardımcı kaynakları ulaştıracaktır.
- Çok sağolun zaten bugünden itibaren evde çalışmaya başlarlar. Biz Orhan bey ve Ezgi hanımın yanına gidiyoruz o halde iyi günler sağolun herşey için. Eğer bir sıkıntı olursa bana veya Gürbüz beye haber vermeniz yeterli.
- Tamamdır. Hoşçakalın.

Biz odadan çıkar çıkmaz çocukları öğretmenleri ve sınıfları ile tanıştırıp Osmanla onları eve geri göndermiştim.

- Oğuz biz nereye gidiyoruz.
-Biraz dinlenmeye ihtiyacım var o yüzden vadiye gidelim Ali.
- Kardeşim sen bu kimlik işlerini nasıl halletin?
- Eski dostumuz Fahri beyi ne çabuk unuttun.
- Fahri dediğin hani şu yetiştirme yurdunun müdürü olan mı?
- Ta kendisi. Hem hadi artık gidelim başım çok ağrıyor.

 Hem hadi artık gidelim başım çok ağrıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

**************************************

Sevgili okurlar. İnanın size bölümleri paylaşmak için heycandan zor duruyorum. İnşallah güzel gidiyordur.

Kimsesiz çocukların durumu ilerde daha çok netleşecek.

Ayrıca evet çocuklar için evde bir defterde plan hazırladım. Her birinin adı sanı herşeyi yazıyor. Galiba çok takıntılıyım.

Bu bölüm biraz daha Sultan'ı tanıdık biliyorum şuan hiç hoşlanmadınız ama ileride fav karakter olacak buna emin olabilirisiniz.

Sizi seviyorum ❤

OĞUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin