බෝගම් එයාගේ බොස් එක්ක කතා කරලා මුළු paln එකම දැනගත්තට පස්සේ හිමින් සැරේ එයාලගේ බොස්ගේ හොර පොට් එකට ගියේ එතනදි තව මොනවා හරි තොරතුරක් දැනගන්න කියලා හිතාගෙන, දැන් ඔයාලා හැමෝම දන්නවනේ බෝගම් කියන්නේ අැත්තටම රහස් පරීක්ෂකයෙක්..ඒ වගේම එයා මේ කරන දේ එයාගේ ජීවිතේට ලොකු අවදානමක් වුනත් ඉස්සර කාලේ ඉදලම මේ වගේ දේවල් වලට ලොකු අාසවක් තිබුන නිසාම තමා බෝගම් මේ විදියේ ජෙබ් එකක් තොරගත්තේ..ඒ වගේම එයාගේ අප්පා මුලින් මේ වගේ වැඩ වලට අකමැති වුනත් පුතාගේ දක්ශතා නිසාම ටික කාලෙකින් බෝගම්ගේ අප්පත් බෝගම්ගේ මේ වැඩ වලට ලොකු සහයෝගයක් දැක්වුවා..
බෝගම් මේ වගේ අවදානමක් ගන්නවට ජන්කුක් පොඩ්ඩක්වත් කැමති නැති වුනත් මේ තත්ත්වේ යටතේ හැම කෙනාවම විශ්වාස කරන්න බැරි නිසාම ජන්කුක් මේ දේට කැමති වුනා..
කෙසේ හෝ බෝගම් , ජන්කුක්ගේ company එක බන්කොලොත් කරන්න බලාගෙන ඉන්න පුද්ගලයට ගොඩක් ලෙහෙසියෙන් ලන් වුනේ හැමෝගෙන වැඩ ලේසි කරන ගමනුයි..මේ ටික කාලයට බෝගම් බොස්ගේ විශ්වාසය හිතුවටත් වඩා හොදින් දිනාගත්තා වගේම එච්චර කාලයක් බොස්ගේ රහස් දැන හිටපු හොදම ගෝලයත් බොස් බෝගම්ව විශ්වාස කරලා එලවලා දැම්මා වගේම..
බෝගම් දැනගෙන හිටියා ඒ මිනිහා මේ බොස් ලග හිටියොත් එයාලට වැඩේ අමාරු වෙනවා කියලා..ඒ නිසාම බෝගම් ප්ලෑන් කිහිපයක් ම ක්රියාත්මක කරලා බොස් ගේ හිතේ ඒ මිනිහා ගැන තිබුන විශ්වාසය බිදලා දැම්මා වගේම ඒ මිනිහටත් බොස් ගැන කලකිරීමත් අැති කලා..බොස් වගේම ඒ මිනිහත් බොගම්ව විශ්වාස කරපු නිසා බෝගම් ඒ මනුස්සයව බොස්ටත් හොරෙන් රටින් පැන්නුවේ , බොස් මේ මනුස්සයාව මරන්න කියලා බෝගම්ට බාර දුන්න නිසයි..මේ විදියට හැම දෙයක්ම හොද විදියට සිද්ද වුනාත් බෝගම් වගේම අනිත් අයත් ගොඩක් සැලකිල්ලෙන් වැඩ කටයුතු කලේ පොඩි හරි අත්වැරැද්දක් වුනොත් එහෙම ඒක ඒ හැමෝගෙම ජීවිත වලට බලපෑමක් වෙන නිසයි..කලින් දවසේ කතා වුන විදියට ටේ හැක් කරපු site එකේ details ගන්න ජන්කුක්ට එන්න බැරි වුනත් හැමෝම එකගවුන විදියට details එක එක devices වලට share කරගන්නේ නැතුව ටේගේ apartment එකේම ඉදගෙන ඒ වැඩටික කරගන්න එයාලා තීරණය කලේ වැඩි අාරක්ශාවටයි..
YOU ARE READING
PERFECT PEACE (Taekook) Ongoing
Fanfictionඔහු හුරතල් වෙෙද්යවරයෙක්..අැත්තටම හුරතල් ද කියන්න දන්නේ නැහැ...ඒත් එයාගේ මමාට අනුව නම් අහිංසක හුරතල් බෝලයක්..එයාගේ හොදම යාළුවට නම් එයාටම ගැලපෙන පිස්සු කෝච්චියක්..එයාගේ ඩැඩාට අනුව එයා බක පන්ඩිත cute කොල්ලෙක්.... අනිත් කෙනා නම් ටිකක් වි...