Capitolul 1

1.2K 38 3
                                    


Ma trezesc transpirată și speriată. Ce dracu vis a mai fost și ăsta?

Bărbatul acela mi se parea cunoscut.Poate l-am întâlnit la majoratul fratelui meu? Sau poate cand am fost la vreo ședința?
Îmi pun întrebări fără răspuns,dar cine știe,poate le voi găsii și răspunsurile.

Dupa ce îmi fac rutina de dimineață și un duș rece pentru a mă trezii,ies să-mi iau micul dejun.  
  Fix cand ies din cameră, Alessandro,iese din camera sa ce este situată față-n față cu a mea, îmbrăcat cu o pereche de pantaloni scurți albaștrii, fără tricou deoarece așa stă mai mereu.

-Salut pustoaico!

-Neata' !

-Ești pregătită pentru mâine?

-Yep. Îmi voi face bagajul mai târziu.

-Bine,hai la masă.

Imediat ce coborâm in sufragerie,ne lovestește un miros de clătite cu ciocolata, preferatele mele, cat si a le lui Alessandro.
Când intrăm ,vedem pe masa două porții de clătite,iar pe frigider este un bilețel.
Ma îndrept spre frigider pentru a-l citi.

,, Neața scumpilor!
Eu și tatăl vostru avem de rezolvat niste treburi importante la sediu asa ca,vom venii abia seara. Sa nu uitați să vă faceți bagajele!
         
                  Cu drag ,
                                mama și tata."

-Deci astăzi stam singuri.

-Yep , surioara. Dupa ce îți faci bagajul sa cobori în sufragerie.

-Binee!

Dupa ce imi mănânc cele 2 clătite din farfurie,merg sa mi-o spăl.

-Imi speli si mie farfuria,te rooog!

-Desigur!

Imediat ce termin de spălat farfuriile,merg in camera mea pentru a-mi face nenorocitul ăla de bagaj.

Mi-a luat 3 ore sa il fac si să-mi pun doar esențialul ,abia de am putut să-l închid.

Niciodată nu a fost atat de greu sa cobor scările care acum mi s-au părut un iad pentru picioarele mele.

-Alessandro!!

-Sunt in bucătărie!

Când intru,il văd rezemat de blatul de bucătărie, așteptând ca popcorn-ul din cuptorul cu microunde sa se facă. De unde mi-am dat seama? Miroase a popcorn cu caramel .

-Seara de film, surioara?

-Da,da,da!!

-Du-te și alege un film,de preferat horror,nu romantic. Nu vreau să îmi inunzi casa cu lacrimile tale de crocodil.

-Ha ha ha , ce-am m-ai râs.

Nu-l mai las să zică ceva , deoarece fug sa aleg un film , horror. Chiar aveam de gand sa aleg un film romantic.

Fix când intră el cu doua boluri speciale pentru popcorn,am găsit un film perfect,cred ,nu ma pricep sa aleg filme horror, presupun ca este ok după imaginea care prezintă acțiunea filmului.

Cam prin minutul 40, apare un ditamai Jumpscare-ul, făcându-mă sa îmi scap popcorn-ul .

-Nu-i de mine filmul asta. Nu,nu,nu.  zic asta făcând-ul pe Alessandro sa râdă.

-Bine,bine. Poți merge in camera ta.

-Ma duc sa o chem pe Selena pe la mine.

-Bine. Dar știi regula,fara băieți pana faci 18 ani!

-De parca ai fii tata!

-Vreau sa te știu in siguranță, Sarah. Nu vreau sa te aiba orice prost .

-Iti promit ca voi avea grijă.

-Haide! Du-te si distrează-te.Selena nu poate venii cu noi in Spania.

-Bine.Esti cel mai bun frate.
zic eu și îi dau o îmbrățișare.

Restul zilei mi-am petrecut-o cu Selena.
M-am întors acasă pe la ora 18:20,destul de târziu,dar am fost iertată de Alessandro.

Mâine la 5:15 trebuie să fim în aeroport. Se pare ca vom merge cu avionul privat ,adică cel al părinților .
Alessandro mi-a zis ca la 7:50 trebuie sa mergem la mafia spaniolă pentru ca tata si el sa termine niste treburi cu ei.
Cum noi suntem Mafia Rosa,mafia Italiei, tata trebuie sa semneze niste acte cu Mafia Nera ,mafia Spaniei,pentru a le da un transport de arme si unul de droguri .

Familia Juvarra a spus ca ne putem achiziționa una din vilele sale luxoase.

Eu și mama trebuie sa fim mereu cu tata si Alessandro pentru ca si noi facem parte din mafie, trebuie sa fie si semnătura,parerea si acordul nostru acolo unde este si a lor.

Astăzi a fost o zi frumoasa in care mi-am petrecut mai mult timp cu cei dragi mie.

Peste 3 luni voi face 18 ani . Măcar atunci Alessandro nu se va mai comporta ca un parinte. Chiar daca are 25 de ani, este foarte copilăros,dar oricum,este fratele meu și îl iubesc mai mult ca pe orice, excluzând-ui pe mama si pe tata.

După ce vine să-mi de-a pupicul de noapte bună pe frunte iese din cameră iar eu pic într-un somn adânc.

,, -De cand te-am văzut în rochia aia scurtă care îți scotea formele ălea ale dracu de sexy in evidență,in mintea mea s-a declanșat un razboi extrem de mare pe tema că ești minoră și ca nu pot avea astfel de fantezii cu tine. 
Îmi zice acesta cu o nervozitate ce se poate vedea de la celălalt capăt al lumii.

Pentru a-l provoca și mai mult merg in spatele lui , lingând-ui lobul urechii si spunand-ui cu o voce senzuală.

- Niciodată nu mă vei avea! Indiferent ca sunt minoră sau majoră.Rămâi cu fanteziile tale .

Îi spun iar aceasta mârâie dandu-mi satisfacția de a vedea ce efect au vorbele mele asupra lui."

Am terminat si capitolul acesta cu bine.

Voi încerca sa postez la ambele cărți cat de des pot. Daca nu.. voi încerca să-mi fac o rutină de postat.Sper sa va placa pana acum!









      

Familia italiană  || FINALIZATĂ ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum