Sarah
Sunt trezita de durerea puternică ce îmi pulseaza în coaste .
Imi deschid telefonul sa vad cat este ora , se pare ca 03:30 chiar e ora dracului.
Simt ceva cald scurgandu-se sub mine.
-La dracu! mă ridic când constat că rana îmi sângerează.
Dylan mârâie ceva înțeles doar de el, apoi își deschide ochii panicat cand nu mă găsește pe partea mea de pat.
-La dracu,Sarah ! Ce ai făcut? zice în timp ce se ridică când vede că mă uit la el sarcastică.
-Asa m-am trezit, probabil am atins de ea cat timp dormeam.
-Vino aici,frumusico!
-Nu! Pot merge și singura. zi. îndepărtându-ma de el cand vine ca mă ia în brațe stil mireasa.
-În niciun caz,frumoaso!
Pierd lupta cu el și se îndreptă cu mine spre baie.
Când îmi desface bandajul, sângerarea începe să imi curgă pe haine ca un rau.
-Da-mi prosoapele,idiotule!
-Poftim,frumoaso. Revin într-o secundă.
Acesta iese din baie grăbit, aproape dând cu capul de usa dormitorului.
Încep să îmi dezinfectez rana cu greu deoarece încă sângerează.
Am umplut 3 prosoape cu sangele meu.
Măcar știu că sângele asta curge deoarece mi-am apărat părinții care m-au crescut.
Aud ușa dormitorului deschizandu-se și îl vad pe Dylan cu un Pedro în pijamale,rupt de somn și agitat.
-Se pare că domnișoara Sarah se descurca cu rana.
-La dracu,Pedro! A umplut 3 prosoape cu sânge!Asta înseamnă că se descurcă?
-Atâta timp cat nu a leșinat ,a putut să își dezinfecteze rana si bandajat-o ,se descurca chiar foarte bine.
-Am fost fostă campioană mondială la box ,la doar 15 ani. Am învățat asta pe parcurs. Apropo Dylan, lasă omul sa meargă să doarmă!
Ambii rămân șocați de ceea ce le-am spus.
-Informeaza-te înainte,estúpido! (idiotule) zic în timp ce ies din baie după ce strâng tot.
-Mersi oricum,Pedro. Poți pleca. zic când merg să imi iau niste haine curate.
-Cu mare drag, domnișoară.
Acesta iese , însă Dylan tot uimit rămâne.
Iau o lenjerie nouă de pat însă acesta nu mă lăsa sa o pun.
-Stai pe fotoliu până îl pun eu,nu ai voie sa faci efort,frumoaso.
Pufnesc în râs și spun:
-Era să mor la ultimul meci, idiotule. Însă tot am câștigat. Am avut o coastă ruptă fix unde am fost împușcată.
-Și eu am fost până luna trecută campion mondial la categoria grea,frumoaso.
Acum e rândul meu să casc gura de uimire.
-Si ce te-a oprit sa faci asta, nenorocitule?
-Nu m-am oprit din asta , încă îl practic,doar ca destul de rar. Am avut aceași problemă că și tine la ultimul meci.
-Ai o viață interesantă,nenorocitule. zic în timp ce mă pun înapoi în pat,pe lenjeria abia schimbată.
-Stii ce ar fii ce-l mai interesant?
CITEȘTI
Familia italiană || FINALIZATĂ ||
RomanceNiciodată nu mi-am imaginat că povestea mea de dragoste avea sa înceapă asa.Mereu m-am gândit că voi fii o soție normală.Dar..din ziua in care m-am născut,asta avea sa se întâmple doar in visele mele. Doar când ma gandesc la el ,simt fiori pe șira s...