Sarah
Ma trezesc cu zâmbetul pe buze la amintirea evenimentelor de ieri.
Mă ridic din pat și mă îndrept spre camera unde Dylan si Alexandra au intrat aseară.
Nu am altă opțiune, trebuie să intru în camera aia blestemată pentru a-mi lua haine.
Când intru, aceștia stau în pat,Alexandra cu capul pe pieptul lui.
Decid să nu-i bag în seamă, așa ca analizez camera.
Sticla de vin este goală,iar pe noptiera dintre dreptul lui Dylan,este doar un pahar.
Intru în dressing și îmi aleg un maiou alb,o pereche de pantaloni scurți și un sutien negru la fel și chiloții.
Mă îmbrac rapid și îmi piaptăn părul ce îl strâng în vârful capului, într-o coadă de cal.
Decid sa dau o mica tură cu motocicleta, pentru a mă mai elibera de stres.
Deoarece mi-am luat un maiou puțin decoltat,tatuajul mafiei Rosa tronează mândru sub clavicula mea.
Când ies din dressing,porumbeii tocmai ce se îmbrăcau.
Dylan se uită la mine,devorandu-mi din priviri decolteul.
Alexandra țipă când ma vede în aceeași cameră cu ea.
Rănile de pe picioare au început să mi se închidă, având în vedere că le-am aplicat unguentul pe care îl aplic și la rană făcută de glonț.
-Mai taci dracului din gură. îi spun dur Alexandrei , îndreptându-ma spre noptieră pentru a-mi lua cheile și o gumă de mestecat.
Se uită îngrozită la picioarele mele,pline de tăieturi.
O ignor complet când trec pe lângă ea,dar Dylan parca revenindu-si dintr-o transa,zice:
-Ce dracu s-au întâmplat cu picioarele tale,Sarah?
Izbucnesc în râs la întrebarea lui.
-Nu îți mai aduci amine ca m-ai împins aseară pe cioburi, Juvarra?
Acesta se uită la mine de parcă aș fii o nebună.
-Eu am făcut asta?
-Bingo! Vezi că îți aduci aminte!
spun ieșind pe ușă.Mă îndrept spre scări,cu gândul la minunăția ce mă așteaptă în garaj.
Însă universul nu ține cu mine si dau nas în nas cu cei 3 muschetari.
-Unde te duci ,Sarah? întreabă Alessandro analizandu-ma.
-La dracu,vrei să vii și tu?
Nu mai apucă să zică nimic căci intru în garaj.
Minunata mea motocicletă mă așteaptă cuminte fix unde am lasat-o.
Îmi iau căsca de pe o masă, și îmi pun cagula .
Cei 3 muschetari se uita la mine ,dintre care 2 se benoclează:Drake și Chase.
-Ești motociclistă? întreabă Chase analizandu-mi minunăția.
-SÌ. (Da)
-Uimitor! exclamă Drake.
Îmi potrivesc casca pe cap, înainte să o închid.
Pornesc motocicleta lasand-ui timp să își încălzească motorul ,iar cei doi frați exclamă uimiți la sunetul produs de Zoro.
Deschid garajul.
CITEȘTI
Familia italiană || FINALIZATĂ ||
RomansaNiciodată nu mi-am imaginat că povestea mea de dragoste avea sa înceapă asa.Mereu m-am gândit că voi fii o soție normală.Dar..din ziua in care m-am născut,asta avea sa se întâmple doar in visele mele. Doar când ma gandesc la el ,simt fiori pe șira s...