Capitolul 7

671 31 1
                                    

Dylan

O iau în brațe pe făptura ce simt că începe să distrugă zidurile cu care mi-am baricadat inima.

-La dracu ,Sarah! Nu închide ochii, iubito!

Prea târziu,deja îi închisese de când am ieșit din cameră.

-La dracu!!

Toți ies grăbiți din camere, până și servitorii ies din bucătărie speriați.

Ies pe ușa principala și mă îndrept spre mașina șoferului meu personal.

Mă urc cu ea în spate, punând-ui capul în poala mea.

-Misca-te ,Smithy!

Cadillacul mergea ca un fulger printre sutele de mașini.

-Rezista, iubito,te rog... spun în timp ce îi mângâi chipul de înger.

Imediat ce ajungem în fața spitalului, un doctor și vreo 3 asistenți, ies rapid cu o targă.

Alerg după ei ,pe holul lung ce miroase a medicamente.

Intră direct în sala de operație,oprindu-ma cand am vrut să intru dupa ea.

-Lasati-ma dracului să intru! mă zbat eu în timp ce 2 dintre bodyguarzii mei mă târăsc până în camera de așteptare.

Erik,mama ,tata ,prietena lui Sarah și Alessandro,stau disperați, așteptând să le dau o informație.

Erik , fiind prietenul meu cel mai bun, încă de când învățam să țin un pistol în mână,le face semn să tacă avand în vedere ca sângele îmi clocotea în vene.

Însă Alessandro se îndreaptă amenințător spre mine.

-E numai vina ta că sorămea sta acum pe o masă de operație! Trebuia să o duci la spital înainte să se întâmple asta!

Un pumn face cunoștință cu maxilarul lui,facandu-l sa se clatine,dar sa nu cadă.

Se întoarce pentru a riposta, însă este tras înapoi de Erik și tata.

-Ea nu a vrut să vina în nenorocitul ăsta de spital!

Disperarea,oboseala si furia mi se cunoaște în voce.

                           ***
5 ore au trecut de când frumoasa mea este acolo.

Un medic apare pe ușă,destul de agitat .

-Inainte să va spun despre domnișoară,am nevoie să vă calmați.

-Era să o pierdem de 3 ori,acum ,colegii mei se străduiesc să o țină pe linia de plutire. A pierdut destul sânge și are nevoie urgentă de mai mult. Vă avertizez că are o categorie foarte rară,pe care doar un frate sau soră biologică o pot avea.

Mă uit la Alessandro ce s-a ales cu buza sparta cum se albește .

-Trebuie să o ajuți,e sora ta. îi spun cu o urmă de speranță în glas.

-Nu suntem frați biologici...

Nu.
  Se.
    Poate.
      Asa.
        Ceva.

-Daca nimeni nu este frate/soră biologică cu domnișoara, mă tem ca o putem pierde.

-Vreau să donez eu ,chiar dacă nu sunt frate cu ea.

-Exista riscuri enorme sa nu aveți aceași categorie cu domnișoara. Dacă este greșită,inima ei va ceda în prima secundă după ce va începe să îi curgă prin vene.

Trebuie să încerc să o salvez,mai bine mor eu decât ea.

-Îmi asum riscul.

-Dylan... Nu putem pune în pericol viața fetei! zice mama uitandu-se sever la mine.

Familia italiană  || FINALIZATĂ ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum